اجرای 860 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس  در شیروان

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: ۸۶۰ برنامه در قالب ۱۸ عنوان در طول هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سطح پایگاه های بسیج محلات و اقشار، مساجد و روستاهای تابعه شهرستان اجرا می شود.

علی دارابی، فرمانده سپاه ناحیه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به برنامه ریزی لازم جهت برگزاری برنامه های متعدد در طول هفته دفاع مقدس اظهارکرد: از مهمترین برنامه ها تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه، دیدار بسیجیان و مسئولان با امام جمعه، برگزاری نشست های تبیینی و بصیرتی در سطح پایگاه ها و مساجد و رژه خودرویی است.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش رهروان شهدا، برگزاری 110 یادواره با نام «آبروی محله» در سطح روستاها و پایگاه های تابعه، توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر، عطر افشانی مزار شهدا، مسابقات کتابخوانی، مسابقات ورزشی و طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم از جمله برنامه های اجرایی این هفته با همکاری سپاه و نهادهای متولی است.

دارابی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس مختص یک نهاد نیست بلکه متعلق به همه مردم است، عنوان کرد: جنگ تحمیلی فقط یک جنگ نبود بلکه نبرد با بیش از ۴۰ کشور بود که خوشبختانه نتوانستند به اهداف خود که تضعیف انقلاب بود، دست یابند.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان با اشاره به برخی برنامه های جهادی بیان کرد: ویزیت رایگان برای مناطق کم برخوردار، اعزام ۴۵ راوی و روشنگر دفاع مقدس به پایگاه‌های  بسیج و مساجد، طرح یک کاسب یک دانش آموز از جمله برنامه های جهادی است که برای هفته دفاع مقدس مدنظر داریم.

 دارابی اضافه کرد: امسال برنامه ریزی گسترده ای برای سالگرد اغتشاشات در شیروان صورت گرفته بود ولی با بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی امنیت پایداری در سطح شهرستان برقرار شد.

 وی تصریح کرد: امروز دشمن با تسلط بر فضای مجازی به دنبال تغییر ذهنیت جوانان نسبت به تاریخ انقلاب و دفاع مقدس است که این هفته بهترین موقعیت جهت بازخوانی و روایت صحیح دوران جنگ تحمیلی است.

 

کد خبر 1725158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha