کاروان سلامت هلال احمر به بیش از 200 تن خدمات درمانی رایگان ارائه داد

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: کاروان سلامت هلال احمر این شهرستان با استقرار در روستای مرغزار از توابع بخش مرکزی، به بیش از 200 تن از ساکنان این روستا خدمات درمانی رایگان ارائه داد.

محسن نوروزی، مدیر جمعیت هلال احمر شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این کاروان با حضور پزشک، پرستار، تکنسین دارویی، ماما و بینایی سنج به مدت یک روز به ارائه خدمات درمانی شامل ویزیت و داروی رایگان، پایش سلامت و کنترل فشارخون پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، کاروان سلامت با حضور در روستاهای محروم به مردم این منطقه خدمات بشردوستانه مبتنی بر سلامت ارائه کرد.

نوروزی با بیان اینکه در طول سال نیروهای هلال احمر ‌در اکثر ‌روستاهای دور افتاده حضور خواهند داشت، عنوان کرد: جوانان هلال احمر با حضور در یکی از روستاهای دور افتاده هر شهرستان عملیات امدادی، بهداشتی و ‌سلامت ارائه می‌دهند.

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان بیان کرد: کاروان سلامت با هدف کاهش آلام بشری و ارائه خدمات بشر دوستانه در روستاهای دور افتاده و کم برخوردار حضور می‌یابند.

نوروزی با بیان اینکه پزشکان کاروان سلامت تمامی بیماران منطقه را ویزیت می‌کنند، اضافه کرد: داروهای تجویز شده توسط پزشکان داوطلب نیز به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

کد خبر 1725165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha