فریب خوردگان و افراد شیاد در بین مردم پایگاه و جایگاهی ندارند

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فریب خوردگان و افراد شیاد در بین مردم پایگاه و جایگاهی ندارند و ملت ایران همواره به ارزش های انقلابی خود پایبند هستند.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امروز (۳۱ شهریور) در رژه مشترک نیروهای مسلح که  با حضور امیر یوسفی خوش قلب، معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تقدیر از توان نیروهای مسلح کشور و تلاش های آنان در حفظ امنیت و آرامش، گفت: نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران یک مسجد، پادگان و دانشگاه بزرگ است و با قدرت در راستای امنیت ایران اسلامی تلاش می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به امنیت و آرامش ایران اسلامی، بیان کرد: این امنیت و آرامش که امروز در کشور شاهد آن هستیم به برکت دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان و خون پاک و مطهر شهیدان است.

این مقام ارشد استان با اشاره به رشادت و از خودگذشتگی همیشگی نیروهای مسلح، اضافه کرد: ملت ایران باید پشتیبان نیروهای مسلح و نیروهای مسلح نیز پشتیبان ملت باشند.

وی بر وحدت، اتحاد و همدلی ملت ایران تاکید کرد و افزود: همه باید با کرامت، عدالت، امنیت و تواضع؛ رابطه حکیمانه، خردمندانه و عاقلانه داشته باشند و با این وحدت و همبستگی دست دشمنان را برای همیشه از این آب و خاک کوتاه و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های داخلی و بین المللی منحصر به فرد است و این به برکت انقلاب اسلامی، خون شهیدان و ایثار و از خود گذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی و دانشمندان جوان ایرانی است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به توطئه ها و کارشکنی های همیشگی دشمنان بیان کرد: ملت ایران باید همواره همدل و متحد باشند و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران هیچ توطئه‌ای را در مرزهای کشور نمی‌پذیرد و از امنیت خود با تمام توان دفاع می کند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از منافع و مرزهای خود با قدرت دفاع می‌کند و دشمن خیال نکند که می‌تواند برای ما ناامنی ایجاد کنند و راه چین را با ما ببیند و اسرائیل بر ایران مسلط کند چراکه ایران اسلامی با تمام توان و قدرت از امنیت مرزهای آبی و خاکی خود  می‌کند.

این مقام مسئول به دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: صدام با وجود حمایت همه جانبه استکبار جهانی و سایر کشورها در جنگ هشت ساله با ایران شکست خورد و امروز هم دشمنان بدانند که اجازه داده نمی‌شود دولت عراق و یا دولت کردستان در این منطقه برای مرزهای ایران ناامنی ایجاد کنند.

آیت الله دری نجف آبادی خطاب به دشمنان و تجزیه طلبان، اظهار کرد: دشمنان و تجزیه طلبان بدانند که ملت ایران و نیروهای مسلح همیشه آگاه و هوشیار هستند و از اقتدار و منافع ملی دفاع می کنند و دشمنان هیچ گاه نمی‌توانند از فرصت استفاده کنند و خدشه ای به این انقلاب و ارزش های آن وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، تاکید کرد: فریب خوردگان و افراد شیاد در بین مردم پایگاه و جایگاهی ندارند و ایران اسلامی همواره جاودان است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران همیشه پشتیبان نیروی مسلح هستند، اظهار کرد: ملت در کنار نیروهای مسلح در برابر توطئه دشمنان، منافقان و استکبار جهانی ید واحد هستند.

این مقام ارشد استان مرکزی اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند که ما ملت ایران با تمام وجود از نیروهای مسلح خود دفاع می‌کند و جوانان ما فریب شیادهای دروغ گو را نخواهند خورد چرا که آنها در بین ملت ما پایگاهی ندارند.

کد خبر 1725198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha