ایمان به ولایت رمز پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی بود

به گفته آیت الله خاتمی، معنویت و ایمان به ولایت بود که به رزمندگان اسلام قوت قلب می‌داد و توانستند با قدرت در مقابل جنگ همه جانبه دشمن ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان اظهار کرد: دشمنان تصور می‌کنند چالش‌های داخلی ایران موجب انزوای اقتصادی و سیاسی آن خواهد شد. 

وی با بیان اینکه دشمنان با هراسی که از ایران مقتدر دارند مانع نشان دادن دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی می‌شوند، ادامه داد: دیپلماسی التماس در پی رشد ایران قوی و اقتدار بین‌المللی از بین رفته است. 

به گفته نماینده ولی فقیه در استان زنجان، شکست پروژه ناامن سازی ایران از سال ۱۴۰۱ تاکنون و از طرفی فتنه در عرصه های دیگر مشتی بر دهان دشمنان ایران اسلامی بود.

آیت الله خاتمی به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: سالروز هشت سال دفاع مقدس، نقطه عطف انقلاب است، جنگ تحمیلی یک جنگ جهانی بود و همه نیروهای نظامی، امنیتی، جهادی، بسیجی و اقشار مردم ایران در دفاع مقدس پشتیبان انقلاب اسلامی بودند و نقش موثر و پررنگی ایفا کردند.

خطیب جمعه زنجان تصریح کرد: ملت ایران به ویژه جوانان پشتیبان نظام و ولایت هستند و همواره مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی می کنند، معنویت و ایمان به ولایت بود که به رزمندگان اسلام قوت قلب می‌داد و توانستند با قدرت در مقابل جنگ همه جانبه دشمن ایستادگی کنند.

کد خبر 1725229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha