عشق به وطن و ایمان و اعتقادات در دفاع مقدس با همدیگر پیوند خوردند

مرتضوی با اشاره به اینکه ملت ایران با علاقه به کشور و باورهای دینی هشت سال در برابر دشمن ایستادند، گفت: عشق به وطن و ایمان و اعتقادات در دفاع مقدس با همدیگر پیوند خوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «سید رضا مرتضوی» در سخنرانی رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس به جایگاه دوران دفاع مقدس و ارزش آفرینی ها اشاره کرد و اظهارداشت: در این دوران خسارت هایی را متحمل شدیم اما درس هایی داشت که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کرد.

استاندار اصفهان انسجام ملی برای دفاع از اسلام را از جمله درس های این دوران بیان کرد و افزود: شعار ما متحدیم از همان روزها ناشی می شود که باید این روحیه را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن خاطرات دفاع مقدس منجر به تقویت باورها و حفظ روحیه های آن دوران برای پیشرفت کشور خواهد شد.

مرتضوی اضافه کرد: مردم با علاقه به کشور و باورهای دینی هشت سال در برابر دشمن ایستادند و هیچ منافاتی در دوستی به وطن و دفاع از ارزش ها دیده نمی شود.

وی یادآورشد:‌ عشق به وطن و ایمان و اعتقادات در دفاع مقدس با همدیگر پیوند خوردند و منجر به شکست دشمنان شد و دیواره محکمی ساخت که مانع زیاده خواهی ها شده است.

استاندار اصفهان همچنین به دستاوردهای بین المللی دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دورن کشورمان بسیج مردمی ایجاد شد که خروشان در برابر دشمنان ایستاد و همین موضوع الگویی برای گروه های مقاومت شد.

وی تصریح کرد: تشکیل گروه های مقاومت و نیروهای مردمی در دنیا برگرفته از تجارب دوران دفاع مقدس و تشکیل گروه های دفاعی مردمی در ایران بود.

کد خبر 1725255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha