بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) مهربانی را مشق کردند

محبوبه جبالبارزی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید پویش مشق مهربانی اجرا شد.

محبوبه جبالبارزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید پویش مشق مهربانی اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: در این راستا تعداد ۱۰۰ جفت کفش و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به همت بچه مسجدی های کانون خریداری شده و در بین دانش آموزان یتیم و بی بضاعت توزیع شد.

وی اولویت ما در توزیع این اقلام دانش آموزان یتیم و بی بضاعت محله مسجد است، بیان کرد: چند سالی می شود در آستانه بازگشایی مدارس به کمک اعضای کانون و خیرین سعی می کنیم اقلام مورد نیاز این دانش آموزان را تامین کنیم.

جبالبارزی اظهار کرد: هر سال در آستانه ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس، دانش آموزان نیازمند به جای شور و شوق بازگشایی مدرسه حسرت داشتن لوازم التحریر و کفش را دارند و چه بسا دانش آموزانی که به دلیل فقر از ادامه تحصیل باز می مانند و ما خدا را شاکریم که امسال توانستیم بخشی از نیاز این دانش آموزان را برطرف کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد خاطرنشان کرد: پویش مشق مهربانی از یک طرف حمایت از دانش آموزان یتیم و بی بضاعت است و از طرف همدلی و همراهی بچه مسجدی های کانون با این دانش آموزان است.

کد خبر 1725267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha