رشادت های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان گفت: رشادت های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل شود تا نسل جوان از این وقایع آگاه باشند و آن را الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام سید حبیب سجادی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهارکرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و ایثارگران با روحیه ایثار و رشادت از کیان نظام اسلامی دفاع و مهمترین دارایی خود یعنی جانشان را نثار امام خود کردند.

 وی با بیان اینکه برای دفاع مقدس بسیاری از جوانان داوطلبانه در میدان نبرد با دشمن حاضر شدند و بسیاری از خانواده ها در مدت زمان کمی داغدار فرزندان خود شدند، خاطرنشان کرد: گنج های این معدن بزرگ دفاع مقدس بایستی استخراج و سینه به سینه و نسل به نسل به نوجوانان و جوانان این مرزوبوم منتقل شود.

 حجت الاسلام سجادی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن عنوان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی در ابعاد فرهنگی، اقتصادی ،اجتماعی و سخت و نیمه سخت به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی است و اگر به فرموده رهبری معظم، در بحث جهاد تبیین جامه عمل نپوشانیم دشمن به اهداف شوم خود می رسد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان با بیان اینکه ایران در جنگ هشت ساله متحمل خسارت بسیاری شد، بیان کرد: دفاع مقتدرانه و جانانه شهدا و رزمندگان در آن زمان به بار نشست و اکنون به درخت پرباری تبدیل شده که ایران در قدرت جهانی و بسیاری از حوزه ها حرف نخست را می زند و کسی توان مقابله با آن را ندارد.

حجت الاسلام سجادی اضافه کرد: هدف دشمن این بود که ایران برای همیشه کشوری مستضعف و زیردست بیگانگان باشد ولی با رشادت ها و دلاور مردی های جوانان اهداف شوم آنان برای همیشه در خاک مدفون شد.

کد خبر 1725283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha