کسب ۲۰مدال طلا المپیادهای علمی جهانی درسایه هجمه دشمن علیه فکر دانش آموزان

احمدی لاشکی گفت: سال گذشته ۳۳ دانش‌آموز ایرانی به المپیادهای مختلف علمی جهانی اعزام شدند که در نهایت ۲۰ طلا، ۹ نقره، ۳ برنز و یک دیپلم افتخار کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  قاسم احمدی لاشکی-معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در آئین بازگشایی مدارس در مدرسه دخترانه شاهد قائم شهر ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید محمد بلباسی از شهدای مدافع حرم حادثه خان طومان سوریه، افزود: امینت و اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی نتیجه ایثار و ازخودگذشتگی شهید بلباسی هاست.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه دانش آموزی، گفت: سال گذشته ۳۳ دانش‌آموز ایرانی به المپیادهای مختلف علمی جهانی اعزام شدند که در نهایت ۲۰ طلا، ۹ نقره، ۳ برنز و یک دیپلم افتخار کسب کردند.

احمدی لاشکی به منویات رهبری درباره فرهنگیان و معلمان اشاره کرد و افزود: نقش معلمان در تربیت دانش آموزان بی بدیل است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شده است، یادآورشد: امسال بیش از ۸هزار میلیارد ریال به همت خیرین برای مدرسه سازی و آموزش دانش آموزان هزینه خواهد شد.

احمدی لاشکی یادآورشد: به استناد ماده ۴و۵ آئین‌نامه نظام رتبه‌بندی معلمان، خواهشمند است همه مشمولانی که تاکنون نسبت به ارائه تقاضا، تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه RTB.MEDU.IR (سامانه رتبه‌بندی معلمان) اقدام نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت موارد فوق‌الذکر جهت قرار گرفتن در فرآیند رتبه‌بندی اقدام کنند.

وی اذعان کرد: معلمان براساس شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه ای و تجربه خود در رتبه های پنجگانه به ترتیب: آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم قرار می گیرند.

احمدی لاشکی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی شد تا امروز در امنیت و آرامش برای توسعه و پیشرفت جمهوی اسلامی ایران تلاش شود، گفت: رعایت حجاب توصیه شهداست، رعایت حجاب و عفاف دانش آموزان را شایسته تحسین می دانیم و قدردان روحیه ایمان آینده سازان کشور هستیم.

کد خبر 1725294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha