گشایش نمایشگاه هفته دفاع مقدس

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، عصر روز جمعه 31 شهریورماه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در محل شهرداری شیروان گشایش یافت.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در این نمایشگاه که به همت واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیروان دایر شده، بیش از 100 اثر شامل تصاویری از حضور شیروانی ها در جبهه جنگ به عرصه نمایش گذاشته شده است.

وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را تبیین ایثار، فداکاری، رشادت و دلاورمردی های مردان خدایی و انتقال روحیه جهاد و مقاومت به نسل جوان معرفی کرد.

حجت الاسلام معلم ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و بازگو کردن وقایع انقلاب اسلامی برای جوانان امروز جامعه عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبر در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نیز تبیین دستاوردهای بی انتهای دفاع مقدس مهمترین رسالت را بر عهده دارند و باید به این نقش خود به خوبی عمل کنند.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان با تاکید بر اینکه رسالت اصلی در بیان و توضیح ناگفته‌ها و ابعاد مختلف دفاع مقدس بر عهده رسانه‌ها است، بیان کرد: بی تردید انتشار هر خبر و گزارش از دوران هشت سال دفاع مقدس می‌تواند در بسط و گسترش این فرهنگ و گنج بی نظیر تأثیرگذار باشد.

وی هفته گرامیداشت دفاع مقدس را بهانه‌ای برای ترسیم و تبیین ابعاد مختلف این دوران افتخارآمیز دانست.

کد خبر 1725295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha