جشنواره امتنان با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحدهای نمونه برگزار می شود

امیدی گفت:فرایند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان مرکزی با بازگشایی سامانه جشنواره آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، جمشید امیدی، با اشاره به آغاز فرایند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه گفت: جشنواره امتنان همانند سال‌های گذشته با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان می توانند از روز شنبه یک مهرماه ۱۴۰۲ برای ثبت نام اقدام کنند، افزود: علاقمندان به شرکت می توانند از تا روز دوشنبه اول آبان ماه ۱۴۰۲ به مدت یک ماه  با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جشنواره امتنان با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحدهای نمونه برگزار می شود

وی ادامه داد:  مواردی نظیر ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه و ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان عنوان کرد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به عملکرد مثبت و استقبال جامعه کارگری استان مرکزی از این جشنواره گفت: امیدواریم در سال جاری نیز شاهد درخشش جامعه کار و تولید استان مرکزی در این جشنواره باشیم.

کد خبر 1725325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha