فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه دشمنان است

حجت الاسلام شمسی فر با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: این روحیه باید بین نسل نو ترویج داده شود و در سایه این روحیه ایثار و شهادت هیچ قدرتی نمی تواند کشور ما را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امروز(۱مهر)، در برگزاری ششمین مراسم ملی و سراسری لاله های سفید و بزرگداشت شهدای منا اظهارداشت: شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می خورند و حیات پیدا کرده اند.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه حج از بالاترین مظاهر عبودیت و بندگی، یادآور روز قیامت و نشانه تواضع است، افزود: انسان هایی که در مسیر حج از دنیا می روند و یا به شهادت می رسند به فرموده امام صادق(ع) از ترس و هراس روز قیامت در امان هستند.

وی در ادامه با اشاره به آیات و روایات و سخنی از پیامبر(ص) عنوان کرد: کسانی که در راه حج شهید می شوند با شهدای اصحاب بدر مشهور می شوند.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه با بین اینکه خدمت به مردم عبادت است، عنوان کرد: خدمت در بنیاد شهید و رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگر از بالاترین عبادت ها است.

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا است، اظهارکرد: آزادی، استقلال، عزت و سربلندی ما ثمره خون شهدا و جانبازان است و همه ما مرهون خون شهدا هستیم.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه امروز دشمنان فرهنگ ایثار و شهادت را هدف قرار داده اند و می خواهد این فرهنگ را از دانش آموزان و نسل جوان ما بگیرد، گفت: دشمنان ما دیده اند جوانانی که با فرهنگ ایثار و شهادت وارد میدان می شوند شکست ناپذیر هستند، برای همین خاطر آن را هدف قرار داده اند.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک کنیم، گفت: این روحیه ایثار و شهادت اگر باشد هیچ قدرتی نمی تواند کشور را شکست دهد.

کد خبر 1725399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha