اجرای طرح «قرآن، نشاط و مدرسه» در مدارس قالهر

سهرابی از اجرای طرح قرآن،نشاط و مدرسه در مدارس روستای قالهر دلیجان همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.

اسماعیل سهرابی، امروز یک مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از اجرای طرح «قرآن، نشاط و مدرسه» به همت کانون و با همکاری مدارس روستای قالهر دلیجان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این طرح امسال با هدف ترویج و تبیین فرهنگ و معارف قرآنی در بین دانش آموزان و انس هر چه بیشتر آنان با کلام وحی اجرا می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامعه قالهر با بیان اینکه این طرح با رایزنی های انجام شده با مسئولان مدارس از ابتدای سال تحصیلی اجرا می شود، افزود: مقرر شده تا هفته ای یک جلسه برای مقطع ابتدایی داستان های قرآنی و برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم آیات قرآنی در قالب شاد و آموزنده بیان شود.

وی دوران کودکی را بهترین فرصت برای انس با قرآن دانست و بیان کرد: هر چیز که از کودکی آموزش داده شود در ذهن، دل و جان کودکان تا سالیان سال نهادینه می شود به همین دلیل دوران کودکی بهترین دوران برای آموزش است.

سهرابی همچنین به برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: هیات امنای کانون امروز در کنار اعضای کانون در مدرسه حضور داشتند و آغاز سال تحصیلی جدید را با برنامه های شاد و متنوع جشن گرفتند .

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر همچنین به برنامه های کانون در طول سال تحصیلی اشاره کرد و ادامه داد: برنامه های فرهنگی و آموزشی کانون متوقف نمی شود و با توجه به بازگشایی مدارس و اهمیت تحصیل علم و دانش، دانش آموزان برنامه های فرهنگی کانون با همکاری با مدرسه اجرا می شود و در مسجد نیز برنامه های مناسبتی در شب ها و روزهای تعطیل برگزار خواهد شد.

کد خبر 1725433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha