ایران اسلامی نیازمند تربیت جوانان عالم و دانشمند

حجت‌الاسلام روحانی تربیت جوانان عالم و دانشمند را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: ایران اسلامی نیازمند سرمایه‌های ارزشمند خود برای عبور از مشکلات و اعتلای همه جانبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام تقی روحانی_ امام جمعه شهرستان رودسر امروز(شنبه، ۱ مهر) در مراسم آیین نواختن زنگ مدارس به مناسبت آغاز شروع سال تحصیلی اظهار داشت: امروز بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در مدارس را شاهدیم که باید این روز فرخنده را هم به علم‌آموزان و هم به معلمان، دبیران و خانواده‌های دانش‌آموزان تبریک عرض کنم.

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه باید همواره قدردان امنیت و آرامش جامعه باشیم یکی از ملزومات مهم موفقیت برنامه تعلیم و تربیت را مقوله امنیت ذکر کرد و افزود: شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی با نثار جان خود و با فداکاری مثال زدنی این امنیت را به جامعه ما هدیه کردند.

روحانی ضمن پاسداشت همزمانی ایام بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس، ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در بین نسل جدید را مهم خواند و بیان داشت: در بین شهدای اسلام و انقلاب شهدای دانش‌آموز بسیاری داریم و انشالله جوانان امروز کشور هم با تحصیل خوب و موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت برای اعتلای کشور ایران اسلامی بکوشند.

امام جمعه شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: آنچه که امروز برای ما اهمیت دارد و ایران اسلامی به آن نیازمند است تربیت جوانان عالم و دانشمند است زیرا ایران اسلامی نیازمند سرمایه‌های ارزشمند خود برای عبور از مشکلات و اعتلای همه جانبه است.

کد خبر 1725447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha