استقلال جامعه، مهمترین ارمغان شهدا برای ایران اسلامی بود

امام جمعه شیروان گفت: حکومت دینی و استقلال جامعه، مهمترین ارمغان شهدا برای ایران اسلامی بود و ما باید ادامه دهنده آن باشیم.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: امروز مسئولان در خط مقدم دفاع از کیان نظام و حکومت اسلامی هستند چرا که حکومت دینی و استقلال جامعه، مهمترین ارمغان شهدا برای ما بود.

 وی خاطرنشان کرد: چه کسی فکر می کرد ایران بعد از دفاع مقدس بتواند با این هجمه جنگ ترکیبی دشمن مقابله کند، لیکن انقلاب اسلامی انقلاب شهداست و خون شهید هرکجا بر زمین ریخت آنجا را بیمه کرد.

 حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: دفاع مقدس را در یک کلمه ایثار می توان خلاصه کرد، یعنی رزمندگان هر آنچه را که داشتند در میدان گذاشتند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس دشمن با جنگ سخت و کلاسیک در مقابل ما قرار داشت و جوانان و رزمندگان با ایثارگری خود محکم در مقابل او ایستادند.

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه بعد از جنگ، دشمن با جنگ های متعدد و ترکیبی به دنبال نفوذ در اندیشه جوانان ماست، اضافه کرد: در دوران کنونی همه مسئولان نهادها و ادارات در بحث امنیت و جهاد تبیین باید احساس مسئولیت کرده و با حضور در مدارس و مساجد روشنگری و شبهه زدایی کنند.

 وی بیان کرد: امروز اتفاقات خوبی در کشور انجام شده ولی دشمن نمی گذارد دیده شود پیشرفت های شگرفی در دریا و زمین، پزشکی و هوافضا انجام شده لیکن دشمن به دنبال بزرگ کردن نقاط ضعف کشور است.

کد خبر 1725455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha