مازندران عاری از اعتیاد مهمترین اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر

حسینی پور گفت: مرکز بازپروری بابل، با اقدام جهادی و انقلابی در فرصت حدود ۸ ماهه ایجاد شد و امیدواریم با هدف در نظر گرفته شده، شاهد مازندران عاری از اعتیاد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور- استاندار مازندران، روز یکشنبه(۲ مهرماه) در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر و بازدید از مرکز بازپروری شهرستان بابل اظهار کرد: یکی از سیاست های مهم دولت سیزدهم و تاکید رییس جمهور توجه به کاهش اعتیاد است که در مازندران در سه حوزه پیش بینی، پیشگیری و اقدام، پای کار بودیم.

وی افزود: کاهش حداکثری اعتیاد نیازمند برنامه ریزی منسجم و مدون است که در ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران این مهم انجام و ماموریت ها مشخص و اقدامات در دست انجام است.

استاندار مازندران یادآور شد: مرکز بازپروری بابل با توافق ستاد مبارزه با مواد مخدر کشدر، مقرر شد، زمین را استان مازندران تهیه و پشتیبانی ها توسط کشور انجام شود و اجرای عملیات مرکز برای ساخت، نگهداری و درمان با سپاه کربلای مازندران است.

حسینی پور گفت: با اقدام جهادی و انقلابی در فرصت حدود ۸ ماهه این مرکز را ایجاد و امیدواریم با هدف در نظر گرفته شده، شاهد مازندران عاری از اعتیاد باشیم.

وی افزود: بنا داریم ۲ مرکز بانوان و آقایان را در مازندران بنا کنیم و این سیاست قطعی است و دولت تلاش دارد تا بساط اعتیاد را جمع آوری کند.

کد خبر 1725519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha