یک کلیسای متدیست در «برادفورد» انگلیس به مسجد تبدیل می‌شود

یک کلیسای متدیست ویکتوریایی که در شهر «برادفورد» واقع در یورکشایر غربی انگلیس قرار دارد به مسجد تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «thetelegraphandargus »، یک کلیسای متدیست ویکتوریایی که در شهر «برادفورد» واقع در یورکشایر غربی انگلیس قرار دارد به مسجد تبدیل خواهد شد.

کلیسای متدیست «کلیتون هایتس» در برادفورد از سال ۲۰۲۰ خالی بوده است و طرح هایی برای تبدیل این ساختمان به سه خانه دو خوابه تصویب شد، اما هرگز اجرا نشد.

«هیزل جانسون»، عضو شورای شهر و نماینده منطقه « کوئینزبری »،گفت که تغییر کاربری این کلیسا به مسجد، حتمی است و این تغییر نیازی به مجوز برنامه ریزی ندارد، زیرا استفاده از آن به عنوان مکان عبادت تغییر نکرده است.

او گفت که طرح تبدیل این کلیسا به مسجد برای کوئینزبری فوق العاده است، به ویژه برای اینکه وجود یک مسجد برای مسلمانان جامعه ما به شدت مورد نیاز است.

عضو شورای شهر برادفورد تاکید کرد که این پیشنهاد عموما با واکنش مثبت روبرو شده ، هرچند که نگرانی‌هایی نیز مربوط به پارکینگ و ترافیک، به ویژه در روزهای جمعه، ابراز شده است.

این در حالی است که به گفته گفته جانسون، مالکان جدید ساختمان اطمینان داده اند که دعاها و برگزاری نمازهای جماعت هیچ گونه مزاحمتی برای همسایگان مسجد ایجاد نخواهد کرد.

کد خبر 1725543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha