بیان دستاوردهای انقلاب در چهار دهه گذشته یکی از تعاریف جهاد تبیین است

سردار ملک شاهکوهی گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته یکی از تعاریف جهاد تبیین است و باید به آینده ایران اسلامی امیدوار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز (دوشنبه ۳ مهر) در همایش جهاد تبیین ایثار و شهادت در شهرستان مرزی مراوه تپه گفت: در آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران، همه کشورهای دنیا برای ریشه کنی و نابود کردن تا نهال نوپای انقلاب اسلامی متحد شده بودند اما با توکل به خداوند متعال اراده آهنین ملت ایران، اتفاقات دیگری رقم خورد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در دوران هشت سال دوران دفاع مقدس اجازه تصرف یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد، افزود: ملت ایران و رزمندگان غیور با حضور خود ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را درهم شکست.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری امروز جمهوری اسلامی ایران در نزدیکی فتح قله حاکمیت دین خدا قرار دارد.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر اساس فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: با بازگویی حماسه آفرینی رزمندگان، برکات دفاع مقدس باید به نسل جوان و نوجوان انتقال داده شود.

وی اظهارداشت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته یکی از تعاریف جهاد تبیین است و باید به آینده ایران اسلامی امیدوار بود و لحظه ای ناامید نشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان، مصداق جنگ ترکیبی دشمنان را وارونه جلوه دادن نقاط قوت و ضعف بیان کرد و گفت: آنان به دنبال این هستند تا با خطای محاسباتی جوان ما نتواند حق و باطل را تشخیص دهد.

کد خبر 1725552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha