توزیع 550 بسته لوازم التحریر و پوشاک بین دانش آموزان نیازمند

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری موج مهربانی شیروان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، 550 بسته لوازم التحریر و پوشاک(لباس فرم مدارس) بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

انسیه قاسمیان، مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری موج مهربانی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: هزینه این تعداد وسایل مورد نیاز دانش آموزان از سود کارگاه مرکز نیکوکاری موج مهربانی، کمک های مردمی و خیرین تامین و بین دانش آموزان نیازمند سطح شهر و روستا توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع کل وسایل مورد نیاز، 400 بسته لوازم التحریر و 150 دست پوشاک (لباس فرم مدارس) بود که هزینه هر بسه نوشت فزار برای هر دانش آموز، دو میلیون ریال و هر دست پوشاک، سه میلیون ریال برآورد شده است.

قاسمیان عنوان کرد: از دوماه گذشته دانش آموزان محروم و مستمند شناسایی شدند و بر این شدیم تا برای دانش آموزان معرفی شده از دفتر امام جمعه شهر و تحت پوشش این مرکز وسایل مورد نیاز تحصیلی تامین و خریداری تا بخشی از دغدغه آنان در مدارس برطرف شود.

 مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری موج مهربانی شیروان در خصوص اقدامات انجام شده برای دانش آموزان نیازمند بیان کرد: این مرکز هچنین در ایام تابستان، برای دانش آموزانی که در برخی دروس ریاضی و زبان ضعیف بودند آموزشگاه و معلم در نظر گرفت تا با برگزاری بیش از 10 جلسه نقاط ضعف دروس دانش آموزان نیازمند برطرف شود.

 

 

 

 

کد خبر 1725579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha