لزوم استفاده از ظرفیت گردشگری برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به گردشگری مازندران و اینکه باید از این فرصت برای جلب مشارکت گردشگران با هدف حمایت از نیازمندان و مددجویان بهره گرفته شود، گفت: لازم است که فرهنگ حسنه و نیکوی ایرانی اسلامی که مردم نوع دوست مازندران دیار علویان از آن برخوردار هستند را به گردشگران معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در آئین اهدای ۳۱۳سری جهیزیه به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال  و توزیع ۸۰۰بسته لوازم التحریر به ارزش ۸میلیارد ریال که در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) با بیان اینکه در پیشگاه خداوند متعال دستگیری از هم نوعان از جایگاه والایی برخوردار است، اظهار کرد: تامین جهیزیه برای نوعروسان به شمار یاران امام زمان(عج) (سیصد و سیزده) اقدامی ارزشمند و شایسته تحسین است.

وی با بیان اینکه ایجاد روحیه امید بین نسل نو ارزشمند است، افزود: همت والای خیرین با همکاری کمیته امداد برای تامین ۸۰۰سری بسته تحصیلی شامل نوشت افزار و کیف به ارزش ۸میلیارد ریال نیز قابل تقدیر می باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی به پیشینه مردم شریف و نوع دوست مازندران برای دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و گفت: هم گرایی ملی مازندرانی ها که نشات گرفته از روحیه دینی و ایمانی آنهاست زبانزد خاص و عام است.

وی با اشاره به گردشگری مازندران و اینکه باید از این فرصت برای جلب مشارکت گردشگران با هدف حمایت از نیازمندان و مددجویان بهره گرفته شود، ادامه داد: لازم است که فرهنگ حسنه و نیکوی ایرانی اسلامی که مردم نوع دوست مازندران دیار علویان از آن برخوردار هستند را به گردشگران معرفی کنیم.

کد خبر 1725585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha