مسلمانان جهان با حفظ وحدت و همدلی توطئه ها دشمنان را خنثی می کنند

نظری گفت:مسلمان جهان با برگزاری آیین‌های هفته وحدت و حفظ همدلی و وحدت؛ برادری و برابری خود را برای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در عرصه‌های بین المللی نشان داده و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری، صبح امروز دوشنبه،(۳ مهر) در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته وحدت، گفت: حفظ وحدت و اتحاد در بین شیعه و سنی، در جامعه امری ضروری است و همگان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند چرا که دشمنان همواره به فکر تفرقه افکنی در جامعه هستند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: هفته وحدت فرصتی برای رساندن همدلی، برابری، برادری و دوستی ملت مسمان ایران با برادران اهل سنت است.

وی هفته وحدت را تجلی برابری و برادری مسلمانان دانست و ادامه داد: این هفته عامل مهمی در جهت ارتقای امنیت، پیشرفت و کرامت امت اسلامی در برابر دشمنان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسلمانان و پیروان مکتب شیعه که پیروان اهل بیت و مکتب امام جعفر صادق هستند، هیچ مانعی را در مسیر همدلی و برادری با اهل سنت نمی دانند، اظهار کرد: همه مسلمانان باید بدانند که دشمنان اسلام و قرآن؛ شیعه، سنی ( مسلمانان ) را قبول نداشته و با توطئه‌ها ی مختلف به دنبال ضربه زدن به اتحاد شیعه، سنی و اسلام هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: مسلمان جهان با برگزاری آیین‌های هفته وحدت، برادری و برابری خود را برای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در عرصه‌های بین المللی نشان خواهند داد.

نظری همچنین به برنامه های هفته وحدت در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: برنامه های گرامیداشت هفته وحدت، از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول با حضور گسترده اقشار مختلف، در مرکز استان، شهرستان‌ها و روستاهای استان مرکزی، برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ها باید به گونه ای باشد که ضمن افزایش نشاط و شادی در جامعه کام مردم استان پس از برگزاری عزاداری در ماه محرم و صفر شیرین شود، گفت: این برنامه ها باید با حضور اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار شود.

این مقام مسئول از مهمترین اهداف برگزاری برنامه های هفته وحدت را نشر و گسترش خط فکری اسلام واقعی در بین جوانان و نوجوان دانست و اضافه کرد: هفته وحدت فرصتی برای تبیین ارزش های دینی و انقلابی و آگاهی و هوشیاری ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان از توطئه های دشمنان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه دشمنان با انجام توطئه‌ها باورهای جوانان را تحت تاثیر قرار داده‌اند، گفت: یکی از نشانه‌های آن در جامعه ترویج بی‌حجابی است که دشمنان از سادگی برخی از جوانان و نوجوانان ناآگاه سواستفاده کرده اند.

نظری در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور آگاهی و هوشیاری ملتی ولایتمدار است که  پای آرامان های خود ایستادند و توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

وی به مشکلات و کمبودهای ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب و در آغاز جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۷ در شرایطی به پیروزی رسید که کشور برای تهیه سیم خاردار نیز به بیگانگان وابسته بود و اکنون به برکت انقلاب اسلامی توانسته به دستاوردهای بزرگی در حوزه‌های مختلف علمی دست یابد.

کد خبر 1725603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha