دومین جشن مهر سینمای گلستان در پردیس سینمایی کاپری برگزار می‌شود

رعیت از برگزاری دومین جشن مهر سینمای استان گلستان با حضور جمعی از مسئولان و سینماگران و دوستداران هنر هفتم، در پردیس سینمایی کاپری گرگان خبر داد.

محمد رعیت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: به مناسبت روز ملی سینما، دومین جشن مهر سینمای ایران با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف و هنرمندان شاخص استان‌ها برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در دومین جشن مهر سینمای ایران که با همکاری و همفکری نهادها و شخصیت‌های هنری برگزار می شود، فعالان و شاخصان سینمای استان تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه ۵۲ فیلم به دبیرخانه دومین ویژه برنامه مهرسینمای ایران در استان گلستان ارسال شد، گفت: داوری این برنامه در استان را حضور محمدحسن رستمانی، محمد طبرسا و علیرضا حاجتی برعهده داشتند.

رعیت اظهارداشت:  دومین جشن مهر سینمای گلستان و تقدیر از برگزیدگان بخش های مختلف این رویداد، در روز (سه شنبه ۴ مهر) از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور جمعی از مسئولان، سینماگران و دوستداران هنر هفتم در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار می شود.

وی، قرائت پیام رئیس سازمان سینمایی و سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اجرای سرود، قرائت بیانیه هیئت داوران و تجلیل از برگزیدگان و فعالان سینمایی و اکران فیلم از برنامه های این جشن برشمرد.

کد خبر 1725620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha