نیروهای مسلح از رجز خوانی های دشمن هیچ گونه هراسی ندارند

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا گفت: شهدا مصداق بارز بصیرت و ولایت مداری هستند و امروز وظیفه بزرگ ما انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان جامعه و آشناسازی جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، امیر سرتیپ دوم سیروس امان اللهی، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا، در مراسم عهد سربازی که هم زمان با هفته دفاع مقدس و روز سرباز برگزار شد،  اظهار کرد:
از همان روز های نخستین انقلاب شکوهمند اسلامی، استکبار جهانی با انواع توطئه ها از قبیل ترور و تجزیه طلبی سعی در تقابل با اهداف انقلاب و آرمان های امام راحل(ره) داشت و در نهایت ناکامی با جرثومه فسادشان صدام حسین کافر تهاجمی همه جانبه به مرزهای کشورمان برنامه ریزی کردند که با پایمردی ارتش و سپاه و نیروهای مردمی با پیش روی و تعرض دشمن مقابله گردید.


وی در ادامه ضمن اشاره به بصیرت و ولایت مداری شهدا افزود: امروز وظیفه بزرگ ما انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان جامعه و آشناسازی جوانان با نقش ارزشمند شهدا در امنیت و آرامش کشورمان است.

این مسئول تصریح کرد: امروز دشمن با انواع جنگ های شناختی و ترکیبی وارد نبرد شده است تا جوانان را از مسیر انقلاب منحرف سازد، اما ما با پیروی از ولایت به عنوان چراغ راه و بصیرت دشمن را ناکام خواهیم گذاشت.


وی در پایان ضمن تبریک روز سرباز گفت: امروز یکی از اولویت های ما حفظ آمادگی و توان رزمی است و خوشبختانه در سایه اتحاد و همدلی نیروهای مسلح در بالاترین سطح از آمادگی هستیم و از رجز خوانی های دشمن هیچ گونه هراسی نداریم چرا که نیروهای مسلح تحت فرماندهی حکیمانه فرمانده معظم کل قوا با سازماندهی و تجهیزات پیشرفته بومی آماده جانفشانی و پاسخ کوبنده به دشمن هستند.

کد خبر 1725634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha