ویژه برنامه «فدائیان بقیه الله» در بیرجند برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز امامت امام عصر (عج) ویژه برنامه «فدائیان بقیه الله» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در بوستان شهدای گمنام بیرجند برگزار شد.

محمد نخعی‌پور -مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز امامت امام عصر (عج) ویژه برنامه‌ای با عنوان «فدائیان بقیه الله» که اسم حلقه واسطی بین رزمندگان دفاع مقدس و امام زمان (عج) است در بوستان شهدای گمنام بیرجند برگزار شد.

وی افزود: هدف غایی همه ما تلاش برای ظهور امام زمان (عج) و تمدن سازی اسلامی است و حتی در دوران دفاع مقدس نیز هدف اصلی رزمندگان برای این مهم جهاد کردند.

نخعی‌پور با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص بیان خاطرات رزمندگان و دستاوردهای دفاع مقدس، گفت: در همین راستا برای آشنایی قشر جوان به ویژه دانشجویان اقدام به ساخت فیلم از رزمندگان دفاع مقدس استان و انتشار در فضای مجازی کردیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با بیان اینکه لحظه لحظه دفاع مقدس می‌تواند برای نسل امروزی درس‌آموز باشد، عنوان کرد: شهدا مثل همه ما، آدم‌هایی عادی بودند، فقط در شرایطی تصمیم سخت گرفتند و کار خود را خالصانه در میدان جهاد اکبر و جهاد نفس انجام دادند تا به مقام و جایگاه والای شهادت رسیدند.

وی با اشاره به تأکید شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان به پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه بیان کرد: امروز هم برای ادامه راه شهدا باید اطاعت از ولایت فقیه را بر خود واجب بدانیم تا گمراه نشویم.

کد خبر 1725696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha