نمایشگاه شهدایی و فروش کتاب در شیروان گشایش یافت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه شهدایی و فروش کتاب عصر روز گذشته سوم مهرماه در محل میدان انقلاب شیروان گشایش یافت.

حجت الاسلام سید حبیب سجادی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این نمایشگاه به همت بسیجیان پایگاه بسیج شهدا و دفتر امام جمعه شیروان به مدت یک هفته برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 200 عکس شهدای هشت سال دفاع مقدس با هدف ارج نهادن به خون پاک شهدای والامقام جنگ تحمیلی و تجلیل از ایثار و جانبازی رزمندگان پر افتخار دوران هشت سال دفاع مقدس، در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

حجت الاسلام سجادی عنوان کرد: برپایی اینگونه نمایشگاه ها و یادواره شهدا به مناسبت های مختلف برای شناساندن دستاوردهای انقلاب و معرفی آنان به نسل جوان اقدام ارزشمندی است که باید بازگو شود تا راه آنان را قوی و محکم ادامه دهند و از آنان به عنوان الگو یاد بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان اضافه کرد: امروز دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، جوانان را هدف قرار گرفته تا از طریق فضای مجازی بتواند فرهنگ غربی را ترویج دهد و جوانان را نسبت به اعتقادات اسلامی دلسرد و جایگاه آن را بی ارزش معرفی کند.

حجت الاسلام سجادی بیان کرد: این وظیفه تمام مسئولان است که در هر ارگانی، جوانان را بیدار و آگاه کنند گرچه که تاکنون دشمنان در اهداف شوم خود ناکام مانده اند.

کد خبر 1725705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha