۱۲۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند بیرجند توزیع شد

مدیر موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام بیرجند گفت: در راستای اجرای طرح «یک قدم تا موفقیت» ۱۲۰بسته تحصیلی به ارزش ۸۴ میلیون تومان به دانش آموزان بورسیه شده و بااستعدادی که در معرض خطر ترک تحصیل قرار دارند در شهرستان بیرجند اهدا شد.

مهدی علیپور -مدیر موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام بیرجند- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: موسسه خیریه دارالاکرام بیرجند، موسسه‌ای غیرانتفاعی، فراملی و فرامذهبی است که در سال ۱۴۰۰ با هدف حمایت همه‌جانبه در حوزه‌های آموزش، معیشت، درمان، روانشناسی و کارآفرینی از دانش‌آموزانِ بااستعدادِ در معرضِ خطرِ ترکِ تحصیل در استان خراسان جنوبی تاسیس شده است.

وی ادامه داد: رعایت «کـرامــت» و حفظ «شـفــافیـت» دو تعهد اسـاسی بنیانگذاران دارالاکرام بوده است و موسسه خیریه دارالاکرام بیرجند در جهت حمایت از دانش‌آموزان مستعد در معرضِ خطرِ ترکِ تحصیل بر پایه‌ی خرد، مهربانی و کرامت اقدام می کند.

علیپور با اشاره به برگزاری کمپین «یک قدم تا موفقیت» گفت: در راستای اجرای این طرح بحث تهیه لوازم تحریر و اقلام آموزشی برای این دانش آموزان راه اندازی و مراسم آن انجام شد و در این کمپین حامیان و بانیان موسسه دارالاکرام بیرجند، موسسه خیریه حضرت رسول الله (ص)، مجمع باب الحوائج(ع) و مجمع قاریان خیر قرآن کریم استان خراسان جنوبی همکاری و همیاری داشتند.

مدیر موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام بیرجند افزود: در این کمپین ۱۲۰ بسته لوازم تحریر به ارزش ۸۴ میلیون تومان به دانش آموزان بورسیه شده اهدا شد و هدف کمپین برقراری عدالت آموزشی و اهدای لوازم تحریر برای شروع سال تحصیلی بود.

کد خبر 1725737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha