گره‌ها را با تفکر انقلابی برگرفته از دفاع مقدس می‌توان باز کرد

سردار مهدوی با اشاره به اینکه گره ها را با تفکر انقلابی برگرفته از دفاع مقدس می توان باز کرد، گفت: در تفکر انقلاب اسلامی چیزی تحت عنوان" نمی شود و نمی توانیم" وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمد رضا مهدوی امشب (4 مهر) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجدالحسین(ع) جوادیه بیرجند با بیان اینکه امروز خط امام راحل به بهترین شکل با رهبری، مقام معظم رهبری ادامه پیدا می کند، اظهار کرد: ملت بصیر ایران همواره پشت سر ولایت و امام زمان(عج) در حرکت هستند و ان شاء الله این انقلاب به امام زمان(عج) تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از همان ابتدای انقلاب به دنبال تحریم و ضربه زدن به انقلاب بوده است، گفت: دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار و سلاح نداشتیم اما جوانان این مرز و بوم با همت و فداکاری و توکل بر خدا، قاطعانه مقابل استکبار جهانی ایستادند و از کشور دفاع کردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان توانمند ایرانی بعد از دوران دفاع مقدس نیز دست روی دست نگذاشته و با تلاش و پشتکار خود در عرصه های مختلف برای پیشرفت کشور تلاش کردند، افزود: امروز هر آنچه که داریم مدیون و مرهون تلاش ها و زحماتی است که در دوران دفاع مقدس صورت گرفت.

سردار مهدوی، مدیریت انقلابی و جهادی و طرح های بزرگ امنیتی و اقتصادی را از برکات تفکر دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: ایران 8 سال در برابر همه دنیا با دست خالی ایستادگی کرد و دشمن را به عقب راند؛ امروز نیز چنانچه تفکر مسئولان در همه بخش ها برگرفته از تفکر جهادی دفاع مقدس باشد، بسیاری از مشکلات قابل حل است.

وی با اشاره به اینکه گره ها را با تفکر انقلابی می توان باز کرد، تاکید کرد: در تفکر انقلاب اسلامی چیزی تحت عنوان" نمی شود و نمی توانیم" وجود ندارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به برخی از درس های دفاع مقدس مانند استقلال، توکل بر خدا، تلاش و پشتکار و اعتماد به جوانان متعهد و انقلابی اشاره کرد و یاداور شد: ما در روز اول جنگ برای تامین سلاح مشکل داشتیم و نیروها دست خالی بودند، اما در چنین شرایط سختی در برابر دنیا ایستادند و این یک مدیریت موفق است.

سردار مهدوی تصریح کرد: امروز همان کشوری که برای یک متر سیم خاردار مشکل داشت، در عرصه نظامی و علمی به جایی رسیده که بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی دست نیاز به سوی تجهیزات ایران دراز می کنند و درخواست امضای قراردادهای نظامی دارند که اینها نتیجه خودباوری و توکل بر خدا و استقلال است.

وی با بیان اینکه دشمنان چهل و چهار سال است که با روش های مختلف به دنبال برهم زدن امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند اما به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند، افزود: پرچم جمهوری اسلامی هر روز مقتدرتر از گذشته می درخشد که این عزت را خدا به برکت خون شهدا به ما داده است.

کد خبر 1725839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha