سلسله نشست های جهاد تبیین در ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان

سلسله نشست های جهاد تبیین با محوریت دفاع مقدس بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاونین، روسای ستادی و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان؛ سلسله نشست های جهاد تبیین با محوریت دفاع مقدس بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با مدرسی زاهد شیخی از اساتید برجسته دانشگاه با حضور معاونین، روسای ستادی و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد.

 استاد زاهد شیخی در این نشست اظهار داشت: عرصه جهاد امروز یعنی تبیین درست و علمی حقایق دفاع مقدس متناظر با زمان وقوع آن با منطق قوی، سخن متین، عقلانیت کامل، عواطف انسانی و مجهز به فکر و آگاهی های فراوان و به کارگیری اخلاق در جهت خنثی کردن وسوسه‌های دشمن که به منظور در ابهام نگه داشتن افکار و رها کردن اذهان مردم بخصوص جوانان و ورزشکاران است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این نشست، *هفته دفاع مقدس* بهانه ای شد برای یادآوری هشت سال ایستادگی از تمام آنان که سرود جاودانگی را با نوای کاروان حسین(ع) همنوا شدند و همگام با مکتب عاشورا عبرت آموز قصه تلخ تاریخ شدند تا خود عبرت دگران نشوند.

زاهد شیخی با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری رشادت های رزمندگان اسلام تاکید کرد: ثبت خاطرات روزها و سالهای دفاع مقدس و جان فشانی مبارزان انقلابی و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی همه و همه بخشی از تاریخ پر افتخار این سرزمین است که می بایست توسط دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان برای نسل جوان تبیین و بازخوانی شود.

لازم به ذکر است؛ سلسله جلسات جهاد تبیین اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان به صورت دوره‌ای و در مناسبت‌های ویژه برگزار می‌شود و همچنان در شهرستان های سراسر استان ادامه خواهد یافت.

کد خبر 1725841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha