امربه معروف و نهی از منکر در جامعه به یک گفتمان تبدیل شود

حجت الاسلام شمسی فر با تاکید بر ضرورت عمل به فریضتین واجب امربه معروف و نهی از منکر در ادارات، مراکز آموزشی و جامعه گفت: امربه معروف و نهی از منکر باید به یک گفتمان تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امروز(۵مهر)، در جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به آیات و روایات در رابطه با اهمیت امربه معروف و نهی از منکر اظهارداشت: امربه معروف و نهی از منکر از جایگاه والایی برخوردار است.

امام جمعه موقت خرم آباد افزود: اگر امربه معروف و نهی از منکر به خوبی اجرا شود دیگر مسائل جامعه به موقع اجرا می شود ولی اگر این فریضتین واجب عملی نشود مسائل و معضلات اجتماعی حل نمی شوند.

وی تاکید کرد: امربه معروف و نهی از منکر بین مسئولان و ارگان های دولتی همچون دانشگاه ها و مراکز آموزشی باید به گفتمان تبدیل بشود تا بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی برطرف شود.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه هرکدام از دستگاه های اجرایی استان موظف به عمل به مصوبات ستاد امربه معروف و نهی از منکر هستند، گفت: همه ارگان ها باید بتوانند به مصوبات پیشنهادی عمل کنند و در جایی هم اکر کمبود و نارسایی بود با همکاری ستاد امربه معروف و نهی از منکر مشکلات برطرف شود.

وی عنوان کرد: برگزاری کرسی های آموزشی حول محور امربه معروف آسیب ها و معضلاتی که در جامعه وجود دارد از اهمیت بالایی برخورد می باشد و این کرسی ها برگزار شود.

حجت الاسلام شمسی فر اظهار کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر بر مصوبات اعلام شده به دستگاه های اجرایی استان و چگونگی اجرایی شدن این مصوبات نظارت لازم را داشت باشند.

کد خبر 1725906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha