نمایشگاه خط و نقاشی دفاع مقدس در کهنوج گشایش یافت

با حضور امام جمعه کهنوج، مدیرکل و معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان، نمایشگاه گروهی خط و نقاشی با موضوع دفاع مقدس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با حضور امام جمعه کهنوج، مدیرکل و معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان، نمایشگاه گروهی خط و نقاشی با موضوع دفاع مقدس گشایش یافت.

نمایشگاه خط و نقاشی دفاع مقدس در کهنوج گشایش یافت

حجت الاسلام سید احمد حسینی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، گفت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه نشان از وجود ظرفیت ها استعدادهای هنری در حوزه هنرهای تجسمی دارد.

نمایشگاه خط و نقاشی دفاع مقدس در کهنوج گشایش یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب ابراز کرد: امروز شاهد آثار هنری خوبی از هنرمندان کهنوج با موضوع دفاع مقدس در این نمایشگاه هستیم که این مهم بیانگر اهمیت هنرمندان این حوزه به حفظ ارزش های دفاع مقدس است.

نمایشگاه خط و نقاشی دفاع مقدس در کهنوج گشایش یافت

وی با بیان اینکه هنرمندان جنوب کرمانی حتی در سطح بین المللی حرف برای گفتن دارند، عنوان کرد: نگاه ما در جهت جریان سازی برنامه های هنری است و با توجه به فرهنگ، آداب و رسوم هر شهر و دیدگاه هنرمندانش، به هنر خواهیم پرداخت.

ارائه ۷۰ اثر هنری در نمایشگاه خط و نقاشی دفاع مقدس

امین نیکخو درباره این نمایشگاه، گفت: در نمایشگاه خط و نقاشی با شرکت ۳۰ هنرمند کهنوجی ۷۰ تابلو نقاشی و خوشنویسی به نمایش گذاشته شده که  در سبک‌های رئال، رئال امپرسیونیسم با تکنیک‌های رنگ روغن، مداد رنگی و سیاه قلم با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت  می باشند.

دبیر تخصصی نمایشگاه خط و نقاشی دفاع مقدس عنوان کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۱۴ مهرماه در سالن نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهنوج دایر است.

گفتنی است؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سفر به شهرستان کهنوج از روند اجرای طرح تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) کهنوج بازدید کرد که با تخصیص مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان کهنوج این مهم در حال انجام است.

کد خبر 1725930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha