امروز راه‌اندازی جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان علیه مردم و انقلاب اسلامی به وضوح هویداست

سردار شاهوارپور، اشاره به راه‌اندازی جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان علیه مردم و انقلاب اسلامی، گفت: امروز این اتفاق توسط دشمنان به وضوح هویداست که نباید اجازه فتنه‌گری به آنها داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (چهارشنبه ۵ مهرماه) در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه (ع) در محوطه ناحیه مقاومت بسیج این شهر برگزار شد، با اشاره به راه‌اندازی جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان علیه مردم و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز این اتفاق توسط دشمنان به وضوح هویداست که نباید اجازه فتنه‌گری به آنها داد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)، اقدامات مدعیان ملی گرایی و عوامل تجزیه طلب‌ را عامل طمع دشمن به خاک ایران دانست و افزود: خوشبختانه با رهبری امام راحل مردم یک دل در کنار نیروهای مسلح قرار گرفتند و دشمن را شکست دادند.

وی روزهای آغازین جنگ تحمیلی را بسیار سخت خواند و تصریح کرد: این سختی‌ها با برچیدن بنی‌صدر خائن و انسجام نیروهای مسلح و همراهی مردم با اجرای عملیات ثامن‌الائمه و عقب راندن آنها سرآغاز پیروزی‌های بعدی شد.

سردار شاهوارپور، یاد آور شد: دشمن بعثی روزانه شهرهای آبادان و خرمشهر را بمباران هوایی و گلوله باران می‌کرد اما با عزم و اراده رزمندگان اسلام و اجرای فرمان تاریخی امام خمینی (ره)  در پنج مهر ۱۳۶۰ حصر آبادان شکست.

وی عملیات شکست حصر آبادان را کلید فتح همه عملیات‌های نظامی خواند و بیان کرد: در پی این عملیات نیروهای بعثی با شدت آتش نیروهای اسلام و با گذاشتن ادوات جنگی عقب رانده شدند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان،با بیان اینکه امروز نیز مسببان جنگ تحمیلی در حال فتنه‌گری علیه کشور هستند، تاکید کرد: امروز مردم آبادان و همه مردم ایران اسلامی در کنار نیروی مسلح دوباره با شهیدان امام و رهبر انقلاب عهد و پیمان می‌بندیم‌ که همچنان در راه شهیدان در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

کد خبر 1725988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha