فعالیت ۵هزار گروه جهادی در مازندران

سردار مسلمی از فعالیت ۵هزار گروه جهادی ذیل بسیج سازندگی سپاه کربلا با هدف محرومیت زدایی در مازندران خبر داد و گفت: این گروه ها در جای جای استان مشغول به خدمت رسانی در حوزه‌های پزشکی، آموزش، عمران، کمک مومنانه، فنی و مهندسی و حوزه‌های عمومی به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندارن، سردار سیاوش مسلمی-فرمانده سپاه کربلا در اجتماع بزرگ و سراسری جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد علی بن موسی الرضا(ع) بوستان ولایت ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه امنیت امروز را مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده های معظم این مردان خردایی است، اظهار کرد: ترویج سیره عملی و فضایل اخلاقی شهدا برای مصونیت بخشیدن به نسل نو در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب ضروری است.

وی با بیان اینکه قدردان همراهی بسیجیان در بخش خواهران و برادران برای انجام ماموریت های بسیج و سپاه کربلا هستیم، افزود: حضور فعال بسیجیان استان در اردوهای جهادی برای رفع محرومیت از چهره استان ولایت مدار و لاله خیز مازندران نیز شایسته تحسین است.

سردار مسلمی با بیان اینکه این اجتماع همزمان با سراسر کشور در ساری و تعدادی از شهرستان های مازندران برگزار شد، گفت: جوانان به درستی نشان دادند که برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی درحال نقش آفرینی هستند.

فرمانده سپاه کربلا یاد آورشد: حدود ۱۰هزار از جوانان مازندرانی از شهرستان های ساری، جویبار، میاندورود، نکا و قائم شهر در این اجتماع گردهم آمدند.

وی به فعالیت ۵هزار گروه جهادی در استان مازندران اشاره کرد و ادامه داد:این گروه ها در جای جای استان مشغول به خدمت رسانی در حوزه‌های پزشکی، آموزش، عمران، کمک مومنانه، فنی و مهندسی و حوزه‌های عمومی به مردم می‌شوند تا فقر در استان کاهش داده شود.

کد خبر 1726014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha