امنیت و آرامش امروز خود را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم

رییس اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان غربی گفت: رزمندگانی که در هشت سال جنگ تحمیل در  جبهه های حق علیه باطل جنگیدند و امنیت و آرامش امروز خود را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گآذربایجان غربی، ششمین اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان غربی با حضور رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی، فرمانده حوزه ۱۰ بسیج اصناف، روسای اتحادیه های صنفی و هیئت رئیسه اتاق اصناف برگزار گردید.

مجید محبی، رییس اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان غربی، در این جلسه  ضمن خوش آمدگویی به حاضرین  و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، ایثارگران و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیل در  جبهه های حق علیه باطل، گفت: امنیت و آرامش امروز خود را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم. 

وی افزود: با توجه به دستور مقام معظم رهبری در زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا با تاکید بر اینکه اتحادیه های صنفی در این ایام مقدس با تجلیل از حداقل یک نفر از خانواده شهدای صنف خود بر عهد و پیمان با شهدای عزیز اقدام نمایند. 

محبی همچنین در ادامه فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک و بر فضاسازی محیط اتحادیه و واحدهای تحت پوشش در مناسبت‌های فرهنگی تاکید نمود.

 وی در ادامه جلسه همچنین ضمن تبریک و موفقیت برای  ترکیب جدید هیئت رئیسه اتاق و برخی از اتحادیه های صنفی از زحمات هیئت رئیسه و روسای اتحادیه‌های صنفی قبلی که سال‌ها برای اصناف زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر کردند. 

 فرمانده حوزه ۱۰ بسیج اصناف نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به جایگاه اصناف در تمام مناسبت‌های  سیاسی، اجتماعی، فرهنگی  تاکید کرد. 

وی همچنین از زحمات روسای اتحادیه‌های صنفی چه مادی و معنوی  بر لزوم تجلیل از خانواده های شهدا در این هفته تقدیر کرد. 

 در ادامه رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان نیز  با تقدیر از اصناف و روسای اتحادیه های صنفی که با هوشیاری تمام نقشه های شوم  دشمن را  نقش بر آب کردند، تقدیر و تشکر کرد. 

همچنین مدیر اجرایی اتاق اصناف دستور کار جلسه در خصوص بررسی و اصلاح آیین نامه استخدامی، اداری و تشکیلاتی اتحادیه های صنفی، بررسی و تعیین تکلیف رسته های فاقد مرجع صدور پروانه کسب، بررسی و تصویب درخواست ایجاد رسته، انتقال رسته، ضوابط داخلی و حق عضویت برخی اتحادیه های صنفی بررسی درخواست حق الزحمه تعدادی از اتحادیه های صنفی و معرفی روسای جدید تعدادی از اتحادیه را عنوان کرد.

کد خبر 1726026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha