پویش «هم‌کلاسی من» در حاجی آباد مود برگزار شد

مدیر کانون فرهنگی هنری پیروان ولایت حاجی‌آباد مود از برگزاری پویش هم‌کلاسی من خبر داد و گفت: با کمک خیران اعضای کانون مبالغی جمع‌آوری و بسته‌های آموزشی تهیه و در قالب این پویش در اختیار دانش‌آموزان نیازمند روستا قرار گرفت.

 زهرا حاجی آبادی _مدیر کانون فرهنگی هنری پیروان ولایت مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای حاجی‌آباد مود سربیشه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی به برگزاری پویش هم‌کلاسی من اشاره کرد و گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی با کمک خیران اعضای کانون مبالغی جمع‌آوری و بسته‌های آموزشی تهیه و در قالب این پویش در اختیار دانش‌آموزان نیازمند روستا قرار گرفت.

وی با اشاره به اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت، یادآورشد: حدود ۷۰ نفر از اعضای کانون در کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، نقاشی، احکام، آموزش نماز، حفظ ۳۰ جزء و...شرکت کردند.

حاجی آبادی با بیان اینکه کلاس‌های فوق با همکاری پایگاه بسیج کوثر واحد خواهران، صندوق خرد زنان، صندوق بچه‌های روستا، شورای اسلامی و خانه بهداشت برگزار شده‌است، افزود: اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت برگزار و از همه اعضای شرکت‌کننده تقدیر به عمل آمد.

به گفته وی کلاس های اوقات فراغت به صورت رایگان برگزار شد و ۱۸ نفر از کودکان و نوجوانان درکلاس روخوانی و روان‌خوانی قرآن ، ۳۰ نفر از نوجوانان دختر و پسر در کلاس زبان، ۲۰ نفر از دختران نوجوان در کلاس احکام، ۲۰ نفر از از نوجوانان در کلاس حفظ ۳۰ جزو قرآن کریم و دیگر رشته های آموزشی شرکت کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری پیروان ولایت مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای حاجی‌آباد مود سربیشه از فعالیت‌های خودجوش اعضای کانون به برپایی موکب در ایام محرم و صفر اشاره کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، ایستگاه نقاشی، ایستگاه تست فشارخون، نمایشگاه عکس و پوستر، شب شعر و ... برگزار شد.

 به گفته وی در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد، کمیته امداد، پایگاه بسیج کوثر خواهران، صندوق خرد و صندوق بچه‌های مسجد برگزار شد، انواع حوله تن‌پوش دست‌باف گلیم پشمی انواع سوال سبدی تریکوبافی و ... عرضه شد.

کد خبر 1726042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha