افزایش رضایتمندی با کار قوی در حوزه اطلاع‌رسانی رقم خواهد خورد

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه افزایش رضایتمندی با کار قوی در حوزه اطلاع‌رسانی رقم خواهد خورد، گفت: روش‌های جدید و رویکردهای نوین اطلاع‌رسانی به کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه، در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با اشاره به اهمیت روش ها و رویکردهای نوین اطلاع رسانی گفت: باید روش‌های جدید و رویکردهای نوین اطلاع‌رسانی به منظور انجام بهتر برنامه ها به کار گرفته شود.

استاندار استان مرکزی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت، افزود: ایشان در این دیدار ضمن اینکه ۲۰ مولفه را به عنوان موفقیت‌های مهم دولت برشمردند اما تصریح کردند که متاسفانه اطلاع رسانی در دولت ضعیف است.

این مقام مسئول اضافه کرد: رهبر انقلاب با تأکید بر کارآمد سازی اطلاع رسانی، موضوع پیوست تبلیغی برای کارها و اقدامات را مطرح کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه کارهای فراوانی در کشور انجام گرفته تا به شرایط مطلوبی برسیم، خاطر نشان کرد: البته در حوزه معیشت و اقتصاد غباری ایجاد شده که مانع دیدن سایر اقدامات می‌شود از طرفی اطلاع رسانی ضعیف هم در کنار این مسئله قرار می‌گیرد.

استاندار استان مرکزی، در ادامه با تاکید بر اینکه افزایش رضایتمندی با کار قوی در حوزه اطلاع‌رسانی رقم خواهد خورد، اظهار کرد: باید ادراک مردم را مطابق واقعیت و تلاش‌های صورت گرفته، اصلاح کنیم.

مخلص الائمه با بیان اینکهروش‌های متعارف اطلاع رسانی تقریبا بی اثر شده و پاسخگو نیست، گفت: باید روش‌های جدید و رویکردهای نوینی را برای تبیین و اطلاع رسانی در پیش بگیریم.

وی خاطر نشان کرد:موضوع آموزش و ارزیابی عملکرد رسانه‌ای مدیران و روابط عمومی‌ها، حرکت به سمت تولیدات مردمی و تقویت رسانه‌ها از جمله موضوعاتی است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

بهنام نظری نیز در ادامه این جلسه با اشاره اینکه با هم‌افزایی و تلاش اصحاب رسانه، در هفته دولت نمایش خدمت‌رسانی در جای‌ جای استان به منصه ظهور رسید، گفت: این مهم جای تقدیر و تشکر از رسانه ها را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: رسالت شورای اطلاع رسانی استان به واسطه تأکید اخیر مقام معظم رهبری سنگین‌تر شده است و باید بیش از پیش به این مهم پرداخته شود.

کد خبر 1726079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha