برگزاری نشست بصیرتی و تجلیل از خادمین حسینی همزمان با دفاع مقدس

ربیعی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از برگزاری نشست بصیرتی و تجلیل از خادمین حسینی همزمان با دفاع مقدس به همت کانون چهارده معصوم خبر داد.

محمد کاظم ربیعی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به برنامه های کانون فرهنگی هنری و مجموعه فرهنگی چهارده معصوم (ع)  مسجدچهارده معصوم(ع) شهرک هجرت اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: در این ایام با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و با حضور اعضای کانون برنامه های مختلفی با همکاری کانون و پایگاه شهید عبدالله صالحی در حال اجرا است.

مسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(ع) برگزاری محفل انس با قرآن با تلاوت قاری نوجوان محمد سجاد سالاری را از جمله این برنامه ها دانست و اضافه کرد: در این محفل نورانی حاج ابوذر کرمی حافظ کل قرآن و سفیر قرآنی جمهوری اسلامی در چندین کشور دنیا به تلاوت آیات قرآن پرداختند.

وی  شعر خوانی آقای صفی خوانی از شاعران دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این ایام دانست و ادامه داد: برگزاری المپیاد ورزشی در رشته های فوتبال دستی، تنیس روی میز و pes و دارت با شرکت پر شور نوجوانان و جوانان عضو کانون از دیگر برنامه های این کانون است.

ربیعی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه روایتگری دکتر سلطانی از دوران دفاع مقدس را نیز از برنامه های ایام هفته دفاع مقدس دانست و اظهار کرد:  برگزاری نشست سیاسی با سخنرانی دکتر یاری و دیدار با خانواده شهید علیپور از شهدای شاخص محله در دفاع مقدس نیز از برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

مسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(ع) به نشست بصیرتی با سخنرانی سرهنگ گودرزی از فرماندهان دفاع مقدس و آیین تجلیل از خادمین حسینی که در ایام ماه محرم و صفر به عزاداران حسینی خدمت رسانی کرده اند را نیز از برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام دانست و گفت: در روزپنج شنبه اختتامیه المپیاد ورزشی و برگزاری مسابقه چند گانه را برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین به تجدید میثاق با شهدا نیز اشاره کرد و بیان کرد: حضور بر سر مزار شهدا و میثاق با آرمان های امام و شهدا و شرکت در مراسم غبار روبی مزار شهیدان والا مقام دفاع مقدس نیز پایان بخش برنامه های کانون چهارده معصوم (ع) در هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 1726086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha