خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاون پشتیبانی و اداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت و فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارکنان ادارات جیرفت، از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، همزمان با هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاون پشتیبانی و اداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت و فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارکنان ادارات جیرفت، از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تجلیل شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این مراسم با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است، گفت: شهدا با نثار خون خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دفاع کردند و برای ما امنیت را به ارمغان آوردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که ما باید قدردان رشادت ها، شهامت و ایثارگری شهدا باشیم، ابراز کرد: اگر چه ما نمی توانیم دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم اما می توانیم با تجلیل از یادگاران آن عزیزان، یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

وی اظهار کرد: متاسفانه آن طور که باید و شاید نتوانستیم پیام رشادت ها و ایثارگری شهدا را به نسل های پس از دفاع مقدس انتقال دهیم و امروز می توان با جهاد تبیین این مهم را محقق کرد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: امروز باید قرارگاه فرهنگ ایثار و شهادت راه اندازی شود تا نسل هایی که هیچ درکی از دوران دفاع مقدس ندارند با شهدا آشنا کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

دفاع مقدس فرصت تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است

پاسدار مصلحی کیا در این مراسم، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز ولایت امام زمان (عج)، گفت: در زمانی حضور داریم که سایه مقام معظم رهبری بالای سر ماست و باید سعی کنیم سربازی برای ولایت و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.

معاون پشتیبانی و اداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با بیان اینکه امنیت، آرامش و آسایش امروز را مرهون خون شهیدان هستیم، ابراز کرد: شهدا چشم و چراغ ما مردم هستند و باید همواره قدردان رشادت ها و ایثارگری آنها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس بهترین فرصت تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری است.

مصلحی کیا با بیان اینکه کار دشمن دشمنی کردن است، ابراز کرد: باید برای ابلاغ رسالت های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار انجام دهیم و این مهم با جهاد تبیین محقق می شود.

معاون پشتیبانی و اداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به این که غرب به دنبال الگوسازی برای نوجوانان و جوانان ما است، عنوان کرد: شهدا بهترین الگو برای ما به ویژه نسل نوجوان و جوان هستند و نوجوانان و جوانان را باید با الگوهایی مثل شهدا و نخبگان علمی آشنا کنیم.

وی گفت: یکی از راه های آشنایی کودکان با شهدا، درج عکس شهدا بر روی لوازم التحریر و کیف مدرسه آنها است.

گفتنی است؛ ۱۳ نفر از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از خانواده های منتسب به شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

کد خبر 1726145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha