هفته وحدت فرصتی برای تبیین چیزی که دشمنان چشم دیدن آن را در سیستان و بلوچستان ندارند

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تبیین و تفهیم موضوعات مهمی است که در قرآن و روایات بزرگان دین به آن تاکید شده و دشمنان هیچگاه چشم دیدن آنها را ندارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ خلیل‌احمد سلامی با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت پیامبر رحمت(ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام، اظهار کرد: وحدت و اتحاد از آن جهت مورد توجه است که در قرآن نیز به آن اشاره شده و به اهمیت اتحاد میان جهانیان، ادیان، مسلمانان و نهاد خانواده تاکید کرده است.
وی افزود: هفته وحدت فرصت ارزشمندی است تا پیام همدلی و برادری شیعه و سنی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام به جامعه جهانی اعلام شود.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هفته‌ای که به تدبیر حضرت امام خمینی(ره) هفته‌ وحدت نام گرفته، یادآوری و تقویت مکرر یک اندیشه اسلامی است که بی‌تردید رمز ماندگاری اقتدار، عزت و عظمت و همچنین استقلال مسلمانان و گسترش اسلام خواهی و توحید است.
سلامی با محکوم کردن اقدام موهن و شیطانی قرآن سوزی و توهین به ساحت انبیاء الهی، گفت: امروز در شرایطی که جهان از تنزل اخلاقی رنج می برد، عده ای نادان و فریب خورده در کشورهای اروپایی تلاش دارند با توهین و بی ادبی نسبت به مقدسات دینی، اقدامات ضعیف خود را در زیر شعار فریبنده آزادی بیان بپوشانند و عجز خود را در مقابله با مشکلاتی که دامنگیرشان است، از نگاه افکار عمومی دور کنند.
وی تاکید کرد: در این شرایط لزوم وحدت میان مسلمانان بیش از پیش احساس می‌شود و دولت‌های اسلامی نباید اجازه دهند دشمنان اسلام با تفرقه‌افکنی امت واحد اسلام را از همدیگر جدا سازند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: در سایه رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله العالی» و تعامل سازنده علمای تشیّع و تسنن، استان پهناور سیستان و بلوچستان نیز از شمال تا جنوب توانسته است نمادی از وحدت اسلامی و همزیستی همراه با صلح و صفا در ایران و جهان باشد.
سلامی یادآور شد: اجرای فریضه جهاد تبیین به منظور بازگو کردن مبانی وحدت بخش اسلامی و تقویت پایه های انسجام و وحدت در بین پیروان مذاهب اسلامی، یکی از برنامه های مهم دیگری به شمار می‌رود که در هفته وحدت و ماه مبارک ربیع الاول باید به آن توجه داشت.

کد خبر 1726181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha