تکریم چهار نویسنده فعال حوزه دفاع مقدس در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از تکریم چهار نویسنده فعال حوزه دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

روح الله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس؛ از نویسندگان، مؤلفان و ناشران فعال حوزه دفاع مقدس در شهرستان آران و بیدگل تکریم شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: چهار نویسنده فعال حوزه دفاع مقدس و زندگینامه شهدا، آقایان عباس رییسی بیدگلی، عباس حیدری مقدم، اکبر آقا مسجدی (همگی پاسدار، رزمنده وجانباز فعال درحوزه دفاع مقدس) و همچنین حسن کشایی(نویسنده بسیجی، رزمنده وجانباز) تکریم شدند. 

قربانی ادامه داد: مستندی از فعالیت و تلاش های این عزیزان در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زندگینامه و وصیت نامه شهدا تهیه شده که از طریق فضای مجازی در معرض دید علاقه مندان و مردم قرار می گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به اهمیت و نقش نویسندگان و هنرمندان در نشر فرهنگ دفاع مقدس و روایات عاشورایی و ایثار و شهادت به نسل جوان و جوامع امروزی اشاره کرد و گفت: در بین این نویسندگان و هنرمندان کم نیستند کسانی که بی‌هیچ چشمداشت مادی، سال‌ها در حوزه دفاع مقدس کار کرده‌اند تا ارزش ها و معیارها خاک نخورد، تغییر نکند و جابجا نشود.

قربانی افزود: لازم است از نویسندگانی که خود عرصه جنگ و جهاد را با پوست و خون و خود لمس کردند و با جنگ زیسته اند و از نویسندگان جوان حیطه دفاع مقدس به منظور نشر فرهنگ دفاع مقدس و پررنگ کردن نقش وجایگاه ویژه ای شهداء درراستای اهداف والای انسانی و اسلامی حمایت ویژه‌ و بیشتری انجام شده تا ان شاءالله بتوانند ازآموزش های اساتید این حوزه بهره مند شوند.

شهرستان آران وبیدگل با تقدیم بیش از۸۴۰ شهید، ۱۵۰۰ جانباز و ۶ هزار و ۲۰ رزمنده در دوران انقلاب و دفاع مقدس، رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت در کشور به‌دست آورده و دارالشهدای ایران اسلامی لقب گرفته است.

کد خبر 1726253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha