کنگره سرداران و 24 هزار شهید اصفهان در طول یکسال برگزار می شود

کنگره سرداران و 24 هزار شهید استان اصفهان همزمان با هفته دفاع مقدس امسال آغاز شد و در طول یکسال با برگزاری برنامه متنوع با محوریت ایثار و شهادت به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، کارنامه ایثار و شهادت استان اصفهان برگ زرین برای مردم این دیار بوده که افتخار آفرینی کرده و برگ زرینی برای این مردم است.

24 هزار شهید و نقش آفرینی در شرایط خاص دوران دفاع مقدس با حضور تجهیزات و فرماندهان مقتدر همگی نشان از وطن دوستی و توجه به ارزش ها بوده و از فکرها دور نخواهد شد.

کنگره و یادواره های شهدا فرصتی برای تبیین رشادت ها و ترسیم راه آینده برای نسل جدید است که امسال کنگره شهدای استان اصفهان با رویکرد جدید برگزار می شود.

کنگره سرداران و 24 هزار شهید استان اصفهان همزمان با هفته دفاع مقدس امسال آغاز شد و در طول یکسال با برگزاری برنامه متنوع با محوریت ایثار و شهادت به پایان می رسد.

به گفته مسئولان استان اصفهان، 25 آبانماه سال آینده اختتامیه این کنگره خواهد بود.

برگزاری کنگره شهدا شهرستان ها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به افتتاحیه کنگره شهدای استان اصفهان همزمان با هفته دفاع مقدس گفت: 25 آبانماه سال آینده همزمان با روز ایثار و شهادت مردم اصفهان اختتامیه این کنگره خواهد بود.

سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» افزود:  کنگره شهدا در شهرستان ها نیز برگزار می شود و در طول یکسال برنامه های فرهنگی متنوع با موضوع ایثار و شهادت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه، برگزاری رویداد و برنامه های فرهنگی در سراسر استان اصفهان همزمان با برگزاری این کنگره به یاد شهدا انجام می شود، خاطرنشان کرد: برنامه هایی متناسب با گروه سنی پیش بینی شده شهید شاخص برای هر فعالیت پیشنهاد خواهد شد.

هزار برنامه فرهنگی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی

فرمانده سپاه  صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه کنگره استانی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان با هزاران برنامه فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و ورزشی در سراسر شهرستان ها به مدت یکسال برگزار می شود، گفت: افتتاحیه آن هفته دفاع مقدس امسال و اختتامیه آن ۲۵ آبانماه سال آینده است.

سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا به اجرای بیش از ۱۰ هزار برنامه همزمان با کنگره شهدا اشاره کرد و اذعان داشت: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، رونمایی از کتاب، تشیع پیکر شهید گمنام، تجلیل از ایثارگران و تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه ای از جمله عناوین این برنامه ها است.

لزوم جذابیت برنامه های کنگره شهدا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم افتتاحیه کنگره سرداران و 24 هزار شهید استان اصفهان گفت: جذابیت در برنامه های این کنگره و توجه به کلیه گروه های سنی لازم است.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ادامه داد: از فضای مجازی برای نشر مطالب و محتواهای فرهنگی و ارزشی استفاده شود.

وی با بیان اینکه مسئولان در این حوزه فکرهای جذاب به کار بگیرند، تصریح کرد: اقدامات این کنگره می تواند نه تنها در استان اصفهان و بلکه کل کشور تحول ایجاد کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در ارتباط با شهدا فاصله گرفته ایم، خاطرنشان کرد: باید رشادت های دوران دفاع مقدس که مصداق میهن دوستی بوده را برای نسل جدید تشریح کنیم.

وی اضافه کرد: مهین دوستی از خارج کشور و فرار از سربازی و ورود به دیگر کشورها معنا ندارد و یک سری از داخل نباید حامی آنان باشند.

کد خبر 1726263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha