آیت الله مظاهری خواستار رسیدگی به موضوعات معیشتی شد

آیت الله العظمی مظاهری در نشست با رئیس جمهور، خواستار رسیدگی به موضوعات معیشتی و دغدغه های فرهنگی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله ابراهیم رئیسی در جریان سفر به اصفهان، با آیت الله العظمی مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار کرد.

آیت الله العظمی حسین مظاهری در این دیدار با اشاره به مشکلات معیشتی خانواده ها از رئیس جمهور خواست تا با همکاری دیگر مسئولان به این موضوع بپردازند.

مرجع تقلید عالم تشیع همچنین به برخی از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: این مشکلات زیبنده جامعه اسلامی نبوده و دولت برای آن برنامه ریزی جدی انجام دهد.

وی با اشاره به مشکلات خشکسالی و کمبود آب در استان اصفهان خاطرنشان کرد: دولت اقدامات خوبی را برای انتقال آب و تامین منابع انجام داده که قابل تقدیر است اما باید برنامه ریزی جدی برای رفع پیامدهای خشکسالی که متوجه کشاورزان می شود، صورت گیرد.

رئیس جمهور نیز در این دیدار به اعتماد عمومی مردم به مراجع تقلید اشاره کرد و گفت: دغدغه های معظم له مورد توجه قرار می گیرد.

آیت الله ابراهیم رئیسی ادامه داد:‌ دولت مصمم به رفع مشکلات اقتصادی بوده و تاکنون با توسعه زیرساخت ها و رفع معضلاتی مثل کسر بودجه سعی بهبود اقتصاد کشور تا رسیدگی به نگرانی معیشتی مردم را دارد.

کد خبر 1726266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha