۳۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی خریداری شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: امسال سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات و امکانات پزشکی در این استان خریداری شده است و سعی شده عدالت و سلامت برقرار شود.

جواد شاهین فر، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: بهترین، مجهزترین و زیباترین دستگاه برای ارائه خدمات رسانی خریداری شده است تا شهروندان دسترسی آسان داشته باشند و بهترین عدالت در سلامت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در تکنولوژی و دستگاه های تشخیص در استان کم نداریم اما مردم استان شایسته ارائه خدمات پزشکی درمانی بهتری هستند، هدف این است بهترین خدمت به مردم ارائه شود و سعی داریم بیماران را پذیرش و از ارجاع آن به سایر استان ها خودداری  کنیم.

شاهین فر عنوان کرد: در استان خراسان شمالی، ۹ بیمارستان فعال است که هفت دستگاه سی تی اسکن به مردم خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند و سه دستگاه دیگر به زودی ارسال خواهد شد که تعداد سی تی اسکن های استان از تعداد بیمارستان ها بیشتر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان کرد: در شهرستان شیروان تخت های بیمارستانی به نسبت بیماران از میانگین کشوری بالاتر است، با افتتاح طرح ها رشد و رونق خوبی در حوزه درمان صورت گرفته است ولی نیاز به زیرساخت های لازم و عوامل تشویقی برای ماندگاری و جذب پزشکان فوق تخصص است.

شاهین فر در خصوص انتخابات نظام پرستاری هفته گذشته استان تصریح کرد: امسال رای گیری انتخابات نظام پرستاری این استان نسبت به سال گذشته سه برابر رشد داشته است.

چهار بخش جدید ام آر آی، دیالیز، پد بالگرد و فیزیوتراپی امروز (شنبه) در آیینی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسوولان خراسان شمالی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شیروان به بهره‌برداری رسید.

 افتتاح بخشی آی پی دی (بین المللی) بیمارستان امام حسن (علیه السلام) بجنورد و بازدید از بیمارستان امام علی (علیه السلام) بجنورد از برنامه های سفر یکروزه معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان شمالی است.

کد خبر 1726370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha