طرح حمایت از دانش آموزان مسلمان آمریکا در ماه ملی پیشگیری از زورگویی

بزرگترین سازمان حقوق مدنی و مدافع مسلمانان در آمریکا ، راهنمای جدیدی را برای دانش آموزان و خانواده های مسلمان در حمایت از ماه ملی پیشگیری از زورگویی در اکتبر منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « cair»،شورای روابط آمریکایی-اسلامی (CAIR)، بزرگترین سازمان حقوق مدنی و مدافع مسلمانان در آمریکا ، راهنمای جدیدی را برای دانش آموزان و خانواده های مسلمان در حمایت از ماه ملی پیشگیری از زورگویی در اکتبر منتشر کرد.

این راهنما حاوی توصیه های عملی هم برای دانش آموزان مسلمانی که قلدری را تجربه می کنند و هم برای خانواده هایشان است.

در این راهنما همچنین به کارهای انجام شده توسط مرکز ملی پیشگیری از زورگویی اشاره شده است.

در راهنمای شوای روابط اسلامی-آمریکایی آمده است که طبق یک مطالعه در سال 2021 این شورا، بیش از 50 درصد از همه پاسخ دهندگان به دلیل هویت مسلمان خود احساس ناامنی، عدم پذیرش یا ناراحتی در مدرسه داشتند.

شورای روابط اسلامی-آمریکایی در بیانیه ای نوشت: به افتخار ماه ملی پیشگیری از زروگویی در اکتبر امسال، این شورا راهنمایی را برای حمایت از جوانان مسلمان در مسیریابی و پاسخ به مواردی از زورگویی که ممکن است تجربه کنند و همچنین برای توصیه به خانواده ها در مورد کمک به آنها منتشر می کند.

در این راهنما به سوالاتی مانند «فکر می‌کنم مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرم، چه می توانم بکنم؟" و «فکر می کنم فرزندم مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، چه می توانم بکنم؟»، پاسخ داده شده است.

این راهنما از کارهای اخیر انجام شده توسط شورای روابط اسلامی-آمریکایی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد اعمال مذهبی اسلامی با مربیان به منظور ادامه پیشبرد هدف حمایت از جوانان مسلمان در مدارس پیروی می کند.

شورای روابط اسلامی-آمریکایی قصد دارد، ماه آینده در مورد راهنمای مبارزه با زورگویی بحث کند و از کارشناسان دعوت کند تا در صفحات اینستاگرام و فیس بوک این سازمان صحبت کنند.

ماموریت شورای روابط اسلامی-آمریکایی حفاظت از حقوق مدنی، تقویت درک اسلام، ترویج عدالت و توانمندسازی مسلمانان آمریکایی است.

کد خبر 1726401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha