استکبار جهانی از ایجاد اختلاف و تفرقه در بین اقوام و مذاهب ناامید شده است

آخوند قزل با اشاره به مستحکم بودن وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب ساکن استان گلستان، گفت: امروز دشمنان و به خصوص استکبار جهانی از ایجاد اختلاف و تفرقه در بین اقوام و مذاهب ناامید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آخوند ناصر محمد قزل امروز (شنبه ۸ مهر) در آیین جشن بزرگداشت هفته وحدت با شعار پیامبر اعظم(ص) اتحاد ملی و انسجام امت اسلامی در گنبدکاووس گفت: وحدت موجود در بین اقوام و مذاهب استان گلستان به برکت تلاش علما و روحانیون بزرگی همچون آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان است.

وی با اشاره به مستحکم بودن وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب ساکن استان گلستان، افزود: امروز دشمنان و به خصوص استکبار جهانی از ایجاد اختلاف و تفرقه در بین اقوام و مذاهب ناامید شده است.

نائب امام جمعه مراوه تپه، استان گلستان را نماد و الگوی وحدت واقعی در کشور بیان کرد و گفت: این مهم در سایه وحدت بین اقوام و مذاهب اسلامی به دست آمده است.

وی با اشاره به خدمات و برکات نظام و انقلاب به اهل سنت، افزود: وجود وحدت در گلستان سبب شده تا توزیع امکانات و اعتبارات عادلانه بین مناطق اهل سنت و شیعه نشین استان گلستان شده است.

آخوند قزل همچنین خاطرنشان کرد: به برکت وجود وحدت در ایران اسلامی امروز کشور ما از اقتدار و عظمت زیادی در جهان برخوردار شده است.

کد خبر 1726423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha