استخراج حکمت های گرانقدر در راستای تقویت باورهای دینی لازمه مقابله با هجمه های دشمن است

هیوه ‌چی گفت: استخراج حکمت های گرانقدر با اقناع افکار عمومی در راستای تقویت باورهای دینی لازمه مقابله با هجمه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، الیاس هیوه ‌چی امروز (شنبه ۸ مهر) در آیین جشن بزرگداشت هفته وحدت با شعار پیامبر اعظم(ص) اتحاد ملی و انسجام امت اسلامی در گنبدکاووس گفت: پاسخگویی و اقناع سازی نسل جوان از شبهات و هجمه ای دشمنان وظیفه علما و نخبگان است.

فعال سیاسی و اجتماعی گنبدکاووس با اشاره به هجمه‌های مستقیم و غیرمستقیم استکبار جهانی و دشمنان اسلام به ابعاد مختلف زندگی نبی مکرم اسلام (ص)، افزود: امروز ارائه پاسخ های مستند، فقهی و علمی به شبهات و هجمه‌های دشمنان علیه نسل جوان وظیفه علما، روحانیون و نخبگان شیعه و اهل سنت است.

وی با تاکید براینکه، برای استمرار و تقویت وحدت باید نقاط قوت تقویت و نقاط منفی بررسی و کارشناسی شده تا کمرنگ شود، ادامه داد: اتحاد ملی و انسجام امت اسلامی شعار پیامبر اکرم (ص) است و زندگانی پیامبر(ص) داری ابعاد گوناگون فقهی، تاریخی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی است که باید بررسی کرد تا بتوان در برابر هجمه ها و حمله های دشمن پاسخ اساسی داد.

هیوه ‌چی افزود: امروز دشمنان و شیطنت های غربی بطور خصمانه و کورکورانه هجمه هایی علیه پیامبر (ص) تدارک می بینند.

وی گفت: دشمنان در راستای زندگانی پیامبر (ص) با تولید فیلم ها، نوشتن مقاله، ترسیم کاریکاتورعلیه پیامبر (ص) همجه وارد می کنند تا زندگانی آن حضرت را زیر سوال ببرند.

این فعال سیاسی بیان کرد: یکی از مقوله هایی که باید به آن پرداخت نگاه فنی و کارشناسی و الهیاتی به این هجمه ها است که باید دفاعیات کلامی جدید از علما شاهد باشیم تا اقناع کننده جامعه و افکار مدرن جوانان باشد.

وی با اشاره به وظایف مراکز علمی و دانشگاه ها و بیان هشدارهای علمی در این خصوص، گفت: امروز نیازمند تفکر و دفاعیاتی هستیم که وارد کننده افکار مدرن امروز باشد است و طوری برای نسل جوان بیان کنیم که مورد پذیرش آنها باشد.

هیوه ‌چی افزود: استخراج حکمت های گرانقدر با اقناع افکار عمومی در راستای تقویت باورهای دینی لازمه مقابله با هجمه های دشمن است.

کد خبر 1726426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha