برگزاری کمپین اهدای خون «مسلمانان برای زندگی» در مساجد نیویورک

مساجد سراسر نیویورک کمپین «مسلمانان برای زندگی» را برای اهدای خون به افرادی که نیازمند دریافت خون هستند، راه اندازی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «cbs6albany»، مساجد سراسر نیویورک کمپین «مسلمانان برای زندگی» را برای اهدای خون به افرادی که نیازمند دریافت خون هستند، راه اندازی کرده‌اند.

مسجد واقع در شهر «اسکنکتدی» نیویورک نیز در این کمپین شرکت دارد.این دومین سالی است که مسجد «اسکنکتدی» در اهدای سراسری خون شرکت می کنند.

کمپین «مسلمانان برای زندگی» در سال 2011 میلادی در دهمین سالگرد حملات تروریستی 11 سپتامبر از سوی جامعه مسلمانان راه اندازی شد.

متولیان مسجد  «اسکنکتدی» می‌گویند که این یکی از راه‌های ارتباط با همسایگان و حمایت از جامعه با کمک به افراد مختلف از هر قشر و با هر پیشینه‌ای است.

امام «وجیه میرزا» در این باره گفت: ما از طریق اداره صلیب سرخ متوجه شدیم که کمبود خون در سراسر کشور وجود دارد، بنابراین فکر کردیم که کمک به افراد نیازمند خون برای خود ما هم یک تجربه شگفت‌انگیز خواهد بود.

وی افزود: ما فکر کردیم که بهتر است بتوانیم به جامعه، به آنهایی که نیازمند هستند، دین خود را ادا کنیم.

کمپین «مسلمانان برای زندگی» تا کنون بیش از 60 هزار واحد خون جمع آوری کرده و تقریباً 183 هزار نفر را در این روند از مرگ نجات داده است.

کد خبر 1726441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha