اربعین حسینی، سرمایه تمدن عدالت خواه اسلامی

آیت الله عبادی با بیان اینکه اربعین حسینی، سرمایه تمدن عدالت خواه اسلامی است، گفت: اگر می بینید دشمن دست به آتش زدن قرآن می زند به خاطر اینکه به پایان رسیده است و می داند اسلام پیروز میدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (9 مهر) در دیدار با رئیس و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات و ستاد اربعین خراسان‌ جنوبی اظهار داشت: شکر خدا را به جا آورید که در رضای خدا به کار گرفته شده اید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: این مسئله دارای زاویای مختلفی است که هر کدام به صورت مستقل در ارزش های بی نهایتی قرار دارد و از حداقل آن می توان به خدمت به انسان ها به خصوص زائران و مومنین و ارائه خدمات عتبات عالیات و زائرسرا اشاره کرد.

وی در ادامه بیان کرد: بالاتر از همه این ها بحث خدمت کردن به زائران اربعین حسینی است که تنها یک مسئله عملی جمع نیست بلکه یک حرکت عمده در سطح جهان برای تحول عالم است و معجزه ای از بیانات رسول اکرم(ص) است.

آیت الله عبادی گفت: در کنار هه انبیا و اولیا تنها ویژگی کشتی نجات از آن امام حسین (ع) است و کسی همچون امام حسین(ع) امروز در دنیا وجود ندارد که مورد اعتماد مسلمانان و غیرمسلمانان باشد و این یک معجزه است و امروز آن را می بینیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله اربعین حسینی یک مسئله ویژه است، افزود: برای نجات انسان از زیر بار این غول بیابانی تفکر لیبرال غربی در سطح بین الملل می بینید که اربعین حسینی در حال تغییر دادن اوضاع و به سمت عدل است و زمینه ساز برای ظهور امام زمان(عج) است.

وی عنوان کرد: در جهت پیاده شدن اهداف پیامبر (ص) و عدالت، امیرالمومنین علی(ع) مظلوم واقع شد و امروز می بینیم که از سراسر جهان حتی از کشورهای غربی در اربعین حسینی همپای باقی کشورها حضور می یابند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دنیا ناچار است به اسلام روی بیاورد، ادامه داد: بعد از 1400 سال دنیا در حال تغییر است و به تعبیر مقام معظم رهبری در حال نزدیک شدن به قله هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: اربعین حسینی، سرمایه تمدن عدالت خواه اسلامی است و تنها خدمت به یک شخص نیست بلکه یک تمدن، تفکر و اندیشه است که شما آن را اثبات می کنید.

وی تاکید داشت: اگر می بینید دشمن دست به آتش زدن قرآن می زند به خاطر اینکه به پایان رسیده است و می داند اسلام پیروز میدان است.

کد خبر 1726468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha