500 بسته معیشتی بین نیازمندان شیروان توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: 500 بسته معیشتی در قالب، رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توسط سپاه توزیع شد.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده سپاه ناحیه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این تعداد بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس تهیه و به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی در سپاه شیروان بین محرومان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: هر بسته معیشتی شامل اقلام غدایی روغن، برنج، ماکاروانی، رب، سویا، انواع حبوبات و میوه به ارزش 10 میلیون ریال بوده است و شایان ذکر است تعداد ۳۵۰ بسته در مرحله قبل رزمایش کمک مومنانه بین مردم عزیز توزیع شده است.

سرهنگ داربی عنوان کرد: امروز دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به مدیریت یکپارچه کشور بسیج کرده و حضور مردم در صحنه و با روحیه جهادی موجب عبور از مشکلات شده و همانند ۴۳ سال گذشته شاهد عزت نظام خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان با بیان اینکه از ابتدای امسال چندین مرحله توزیع بسته معیششتی انجام شده و تا پایان سال به مناسبت های مختلف همچنان ادامه دارد بیان کرد: با این اقدامات روحیه مواسات، همدلی و کمک به هم نوع بیش از پیش در جامعه ایجاد و تقویت می‌شود.

سرهنگ داربی اضافه کرد: دستگیری از نیازمندان، کمک به فقرا و ایتام یکی از از فرصت‌های طلایی زندگی است و خیرین زمان استفاده از این فرصت را به دست آورده‌اند، باید فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به مواسات و کمک به همدیگر را در اولویت کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دستگیری از محرومان و تلاش برای زدودن غبار فقر و نداری از زندگی قشر بی‌بضاعت جامعه منش حضرت علی (علیه السلام) و سبک زندگی علوی است، تصریح کرد: پس همه باید در این سمت و سو گام برداریم.

کد خبر 1726470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha