پاسخگویی به شبهات و ابهامات دفاع مقدس ضرورت دارد

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان موفق نبوده‌ایم گفت: سایر جوامع از هیچ اسطوره می‌سازند در حالیکه ما قهرمانان خود را فراموش کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با جمعی از مدیران ایثارگر استان سمنان ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: مجاهدت رزمندگان اسلام در طول هشت‌سال دفاع مقدس آنقدر بی نظیر است که بسیاری تصور می‌کنند روایت‌های دوران جنگ، افسانه است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبر و استقامت را عامل دستاوردهای هشت‌سال دفاع مقدس دانست و گفت: متاسفانه در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان چندان موفق نبوده‌ایم.

وی پاسخگویی به شبهات و ابهامات پیرامون دفاع مقدس را ضروری خواند و افزود: هیچ ایرانی غیوری عظمت دفاع مقدس و حراست از تمامیت ارضی را زیر سوال نمی‌برد.

پاسخگویی به شبهات و ابهامات دفاع مقدس ضرورت دارد

حجت‌الاسلام مطیعی ادامه داد: برخی کشورها با وجود فقر هویتی، نسبت به معرفی قهرمانان ساختگی و غیرواقعی خود اقدام می‌کنند اما متاسفانه ما با آنکه از گنجینه غنی دفاع مقدس بهره‌مند هستیم از این فرصت استفاده لازم را نمی‌بریم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان با اشاره به شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان گفت: گوشه گوشه استان سمنان مملو از فداکاری و ایثار رزمندگان اسلام است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه جهاد یکی از درهای بهشت است که برای اولیای خاص خداوند گشوده می‌شود تصریح کرد: در همین استان سمنان رزمندگانی زندگی می‌کنند که بیش از یکصد ماه سابقه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را دارند.

پاسخگویی به شبهات و ابهامات دفاع مقدس ضرورت دارد

وی برگزاری یادواره های شهدا را اقدامی ارزشمند و ماندگار عنوان کرد و گفت: جوامع غربی برای سربازان خود که حتی به خاک کشور مقابل تجاوز کرده‌اند، شان و مقام ویژه‌ای قائل می‌شود.

حجت‌الاسلام مطیعی با اشاره به اخلاص بی نظیر رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: بسیاری از پیشکسوتان ایثار و شهادت، تمایلی به دیده شدن و حتی نقل خاطرات و مجاهدت‌های خود ندارند که این امر بیانگر اخلاص این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه کم‌کاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پذیرفتنی نیست اظهار کرد: گام برداشتن در راه شهدا نیازمند جاری کردن سبک زندگی آنان در بخش‌های مختلف است.

پاسخگویی به شبهات و ابهامات دفاع مقدس ضرورت دارد

کد خبر 1726481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha