مسابقه رنگ آمیزی و جمله نویسی هفته وحدت

ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت هفته وحدت مسابقه رنگ آمیزی و نگارش برگزار می کند.

مرتضی انقانی، ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبری گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: هفته وحدت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ دینی و اسلامی و نشان دادن وحدت میان مسلمین جهان است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به توطئه های دشمنان در راستای تفرقه افکنی در بین شیعه و سنی اشاره کرد و افزود: ملت های مسلمان باید آگاه و هوشیار باشند و با وحدت و اتحاد خود توطئه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در ستاد کانون های مساجد، بیان کرد: در ایام هفته وحدت شاهد برپایی جشن های ولادت دو نور در کانون های مساجد سراسر استان مرکزی هستیم که این جشن ها با برنامه های فرهنگی، آموزشی و تبیینی همراه است.

این مقام مسئول همچنین به برگزاری مسابقه رنگ آمیزی و جمله نویسی ویژه اعضای کانون های مساجد سراسر استان اشاره کرد و ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد برای دریافت برگه های مسابقه رنگ آمیزی و جمله نویسی هفته وحدت به ستاد کانون های مساجد استان مراجعه یا فایل مسابقه را دانلود و تکثیر می کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اینکه مسابقه نگارش ویژه رده سنی 9 تا 13 سال است، گفت: دخترخانم ها و آقا پسرها می توانند مطالبی در رابطه با هفته وحدت نوشته و در این مسابقه شرکت کنند.

انقانی همچنین اضافه کرد: مسابقه رنگ آمیزی نیز ویژه رده سنی 6 تا 8 سال است که شرکت کنندگان می توانند با رنگ آمیزی تصویر مسابقه در این مسابقه شرکت کنند. این مقام مسئول در پایان ادامه داد: به برترین رنگ آمیزی و جمله نویسی جوایزی اهدا می شود.

کد خبر 1726684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha