کانون های مساجد به رشد و پویایی جوانان در زمینه های فرهنگی کمک می کند

نیکخواه گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به رشد و پویایی نوجوانان‌ و جوانان در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری کمک می کند.

رسول نیکخواه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به رشد و پویایی نوجوانان‌ و جوانان در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری کمک می کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری زمینه تحقق مسجد طراز اسلامی را فراهم  آورده اند ادامه داد: اجرای برنامه های مذهبی، اجتماعی، ورزشی و... از دیگر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

وی به فعالیت‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان اشاره کرد و گفت: بچه‌های مسجد کانون‌های مساجد این شهرستان نیز فعالیت های گسترده‌ای در طول سال انجام می دهند.

نیکخواه بابیان اینکه جذب نوجوانان و جوانان به مسجد مهمترین وظیفه کانون‌های مساجد است اظهارداشت: کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان در طول سال به ویژه در زمان برگزاری طرح ملی اوقات فراغت جوانان زیادی را جذب مسجد می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان گفت: توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی باهمکاری برنامه سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد بین عزتمندان، توزیع نوشت افزار و لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند، شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اجرای سرود، برپایی نمایشگاه های کتاب و شرکت و همکاری در برنامه های مناسبتی از دیگر فعالیت ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد شهرستان سامان است.

کد خبر 1726685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha